Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
..niet nodig! weten het altijd beter .. 
Door heen lopen kan gebeuren..weer opnieuw..
Armani88 schreef:Wat doe jij dan als je je paard er na een uur nog niet in krijgt ze je hem weer weg ??
zo krijg je het nooit voor mekaar
. Alleen wel even verdiepen in je eigen paard en hoe je het wilt aanpakken. 
Natascha13 schreef:Maar gaan jullie dan elke keer voordat hij de trailer opgaat, 2 weken van tevoren oefenen??
cissy schreef:je kunt het ook zó trainen dat je de trailer pakt, je paard er op zet binnen 10 sec en dan lekker op wedstrijd kan zonder stress.
je kunt het ook zó trainen dat je elke keer wat langer er mee bezig bent om je paard te laden, maar dan ben je dus verkeerd om aan het trainen...
...en dat is nou nét het verschil in soort training dat een professional je kan leren tegenover zelf aan modderen.

ik heb ook geen problemen met trailer laden ,maar al die anderen wel, Ik heb al heel wat bokkers van hun trailer laad probleem afgeholpen dus ik denk niet dat ik een probleem heb
cissy schreef:er zijn al een hele boel topics over trailer laden geweest en bij allemaal komt het uiteindelijk op hetzelfde uit: zorg dat je professionele hulp krijgt van iemand die weet hoe een paard geladen moet worden op een diervriendelijke manier.