Spoed!! wie kan mij antwoorden voor morgen half 10!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Spoed!! wie kan mij antwoorden voor morgen half 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:40

anneliesdj schreef:

Ja, voor 400 euro heb je een nieuw zadel, maar dan is de kwaliteit en levensduur bepaald niet vergelijkbaar Cool

Hoe lang zou een zadel van 20 jaar oud nog mee moeten gaan dan?? Misschien nog 10 jaar? Een nieuw zadel van € 400 gaat ook wel 10 jaar mee hoor

Ben persoonlijk Lemetex fan, heb een tweedehandse gekocht en gaat nu al 5 jaar mee, slijt amper en is nog maar 1x naar de zadelmaker geweest.
[/quote]

een stübben van 20 jaar kan er nog wel dertig me als je het netjes onderhoud
daar kan geen goedkoop zadel tegenop (lemetex is middenklasse, geen goedkoop zadel)
ik ken verschillende stubben zadel van inimaal dertig jaar oud die nog in de oroginele staat zijn , nog nooit reparatie nodig gehad en kunnen er nog wel dertig jaar tegenaan

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:57

Stuebben Nederland:
Stübben Nederland B.V.
Brink 14 NL-8021 AP Zwolle
Telefon 0031-38 4605010
Fax 0031-38 4605020

Stuebben zit ook nog 'gewoon' in Krefeld, Duitsland
als
Joh. Stübben KG en in zwitserland als een GmbH
ben niet zo op de hoogte van het een en ander maar begreep van 'mijn' ruitersportzaak dat er nog steeds zadels gemaakt worden in Duitsland

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 23:02

Stübben Zwolle bestaat niet meer volgens mij, tenminste dat vertelde degene die agent daar was tegen mij. Ze zou naar Duitsland vertrekken.

Ooooh, ik zie dat dit een ander adres is, dan waar ze hun kantoor in Zwolle hadden.
Misschien dat ze van haar privéadres werkt.

Er zijn in ieder geval geen voorraden meer in Nederland.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 23:04

hmm lijkt me toch dat stuebben zelf toch weet wie haar vertegenwoordigers/importeurs zijn in NL?

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 23:21

Ik zal even wat duidelijker zijn.
In 1998 heb ik toevallig Stubben Nederland gesproken vanwege mijn toenmalige werk. Zodoende wist ik dat ze op het industrie terrein in Zwolle zaten.

Eind 2002 zijn we op zoek gegaan naar een bepaald type Stübben en heb ik weer met Zwolle gebeld, ergens rond die tijd heeft zij mij gezegd dat het agentschap zoals dat toen nog in Zwolle bestond, zou verdwijnen.
Zij zou Nederland nog steeds vertegenwoordigen, alleen haar werkplek zou Duitsland worden.

Het nummer in Nederland zou gewoon bruikbaar blijven, maar automatisch doorgeschakeld worden naar Duitsland.

Mijn opmerking dat ze wss vanaf haar privé adres werkt is omdat het door jouw genoemde adres echt niet op een industrieterrein in Zwolle is.

Maar voor hetzelfde geldt dat er inmiddels weer opnieuw een agentschap geopend is, we zijn immers 3, 4 jaar verder.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 23:29

Ik heb het adres enzovoort toen (= ca 1/2 jaar geleden) gekregen toen ik vragen had over zadels in zijn/haar algemeenheid.
(= een heel verhaal Haha! )
Heb toen ook met Stuebben in duitsland gemailt... en kreeg alles in het Duits aangeleverd.
Heb toen ook 'mijn' ruitersportzaak in Duitsland gevraagd en die kwam dus toen met dit adres op de proppen en dit wordt ook bevestigd door de stuebben site ( en die is toch niet zo gedateerd)
Of het adres een thuiswerkadres is? geen idee... hoe het met leveringen/voorraad gaat? geen idee, bedenk me wel dat een postadres niet gelijk de voorraadkamer hoeft te zijn Haha!

vwb Daaleman (kwam een stukje tegen daarover in dit topic) Ik heb ook een bejaarde gehad, tiptop conditie.. het naamschildje was leder, en het telefoonnummer op het zweetblad bestond uit 3 cijfers Wow! enigte reparatie: naadje los ( 5 gld stikwerk bij mijn zadelmaker Lachen ) maar dat is off-topic Haha!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 23:35

IK weet dat zij toen voor mij rond heeft gebeld bij duitse en Nederlandse afnemers of het model ook in 18" verkrijgbaar was.
Het ging toen om de Roxane, springen. Was toen nog niet zo lang op de markt. Mijn man zweerde het bij dat model.
Op dat moment werden alleen nog maar de gangbare standaard maten gemaakt van het zadel, een klein jaar later pas de minder gangbare standaard maten.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 23:46

de allernieuwsten zijn pas kwijlie Ja
kosten heel veel centjes volgens mijn kennis... maar dan heb je absoluut maatwerk en service aan huis Ja (moet je wel denken aan ruim 4500 euries Rolleyes wat er nog bijkwam weet ik niet)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 10:41

4500 euries voor een stubben zadel???????????????
Ik dacht dat passier duur was.

Maar welke winkels hebben stubbenzadel-pas service