Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar vanaf windkracht 6/7 rijd ik niet meer met de trailer over de dijk. Misschien dat het best zou kunnen maar waarom zou ik het risico nemen. cissy schreef:@misspromiss: ben het met Ikke en Elcamino eens, als je een wannabee combi hebt dan kan het gebeuren dat je voor dit soort situaties komt te staan. Als het een financiele reden heeft dat er geen geschikte combi is dan zul je in deze zeldzame gevallen dus wat anders moeten regelen.
In het geval van de TS zou ik niet de weg op gaan maar persoonlijk maak ik me niet druk om beetje wind, trailer en auto combi kunnen het gelukkig hebben maar ook ik moet daar krom voor liggen, dat is een keuze die je maakt dus ook de keuze van de wannabee's.
Hoe vaak lees je hier geen topics over: wat kan mijn auto trekken en kan ik mn trailer terugkeuren en gezocht een lichte trailer voor B rijbewijs.... tja, dan moet je ook niet mauwen als het een keertje waait....

Femmy schreef:Ik rijd zelf met een 4x4 (mag 2800 kg aanhangergewicht hebben) en een 2prds trailer (met 1 paard).
Jobbeltje schreef:Femmy schreef:Ik rijd zelf met een 4x4 (mag 2800 kg aanhangergewicht hebben) en een 2prds trailer (met 1 paard).
Gewoon even nieuwschierig hoor, maar wat voor auto heb je?
Ik rij altijd heel voorzichtig er vanaf.. je pakt behoorlijk veel wind daar, ook al is het niet winderig!