Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en helaas komt het heeel erg veel voor. BitchyWitchy schreef:Ik ga mee met Juval, je kunt ook te lang dokteren...
Ook ik heb de keuze moeten maken.... Gisteren was het zover...
Maar het was gewoon goed zo. Wij hebben ruim drie jaar gedokterd met alle ups en downs die daar bij komen kijken. Voor Ilse was de lol eraf, ze had pijn en toen hebben we en datum geprikt. Iedereen die wilde heeft afscheid kunnen nemen. Er zullen altijd mensen zijn die een "ja maar..." verhaal hebben.
Kies zelf heel bewust wat jij denkt dat het beste is, sta achter je keuze......
sterkte nog
Ik heb in die drie jaar verschillende DA's gehad, het alternatieve circuit, het homeopatische circuit en nadat ik het besluit had genomen nog twee fotoreadings bij verschillende mensen...vera23 schreef:Ik heb jou verhaal gelzen bitchy en je hebt zeker goede keuze gemaakt...als ze pijn hebben ben je ook verplicht aan je paard om het zo te doensterkte nog
thanks..... 
katiavl schreef:Maar ook dat topic met die dampigheid pony, dat ze die proberen verkopen snap ik niet.

vera23 schreef:
Als een paard chronisch pijn heeft zeg ik gelijk Ja...een spuitje of slacht.
Maar is je paard/pony chronisch ziek maar kan met medicijnen zonder pijn blijven lopen zeg ikdan moet je ervoor blijven zorgen dat is je plicht...en niet zeggen ik wil er niet meer voor betalen..en geef hem weg
Kan je het niet betalen is het een ander verhaal...dan zou ik hem ook weg geven...maar zeker niet naar de slacht..als het niet noodzakelijk is ..

Naomi_Star schreef:tjaa het blijft moeilijk om hierover te oordelen.. Met naomi ben ik ook al sinds ik haar heb aan het doktoren. Maar zolang ik zie dat zij nog lekker levendig is en werkwillig is heb ik er echt ALLES voor over om haar te helpen. Ik zou ook niet weten wat ik zonder haar zou moeten. Op het moment gaat het ook heel slecht met der en het is zelfs zo erg dat ik aan het twijfelen was of dat ik der niet een spuitje moest geven. Maar toch probeer ik het weer aan, de fysio komt maandag haar weer een behandeling geven. En mocht deze behandeling niet goed genoeg zijn, wel voor haar pijnvrij maar voor mij nooit meer rijden zou mij dat niks uit maken! dan mag ze van mij voor de rest van haar leven in een weitje staan zolang ze er zelf maar niet onder lijdt! want dat zou ik mezelf nooit vergeven!
Maar hij is zo geweldig dat ik het voor hem over heb. Maar er zijn ook al heel veel verschillende DA's bij hem geweest en ook fysio en alternatief enzovoorts. En na een tijdje kán je niks meer doen.. MyWishMax schreef:Naomi_Star schreef:tjaa het blijft moeilijk om hierover te oordelen.. Met naomi ben ik ook al sinds ik haar heb aan het doktoren. Maar zolang ik zie dat zij nog lekker levendig is en werkwillig is heb ik er echt ALLES voor over om haar te helpen. Ik zou ook niet weten wat ik zonder haar zou moeten. Op het moment gaat het ook heel slecht met der en het is zelfs zo erg dat ik aan het twijfelen was of dat ik der niet een spuitje moest geven. Maar toch probeer ik het weer aan, de fysio komt maandag haar weer een behandeling geven. En mocht deze behandeling niet goed genoeg zijn, wel voor haar pijnvrij maar voor mij nooit meer rijden zou mij dat niks uit maken! dan mag ze van mij voor de rest van haar leven in een weitje staan zolang ze er zelf maar niet onder lijdt! want dat zou ik mezelf nooit vergeven!
Dat heb ik ook emt Max, ben al langer aan het stappen dan aan het rijdenMaar hij is zo geweldig dat ik het voor hem over heb. Maar er zijn ook al heel veel verschillende DA's bij hem geweest en ook fysio en alternatief enzovoorts. En na een tijdje kán je niks meer doen..