Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
larixfire schreef:Ze is bij mij ook een aantal keer op stal geweest om me te helpen met het trailerprobleem van mijn paard. De 1e keer kwam ze inderdaad met de 3 paards trailer en daar liep die van mij zo in !!!! De keren erna heeft ze met mijn eigen 2 paardstrailer geoefend. Na 2 keer kon ze alles met hem. Zelfs hem laden terwijl ze aan de andere kant van het scot stond. Ze is in toetaal 4 keer geweest en heb zelf in die tijd een aantal keer geoefend met haar tips en vooralsnog. Het is nu bijna een jaar geleden loopt hij op haar manier er binnen 5 minuten in. Ik vind Annemarie helemaal geweldig en mijn probleem is opgelost en kan nu makkelijk met de trailer weg zonder dat hij eruit vliegt, van de klep afspringt of er gewoon uberhaupt helaam niet in wil.
Heel veel succes en plezier met je training!!!

Annemarie is geweest,was te veel om hier nog een keer neer te zetten,dus kijk hier even naar:konyntjes schreef:Annemarie is geweest,was te veel om hier nog een keer neer te zetten,dus kijk hier even naar:
http://www.flinstonestable.tk/