rina schreef:ikke schreef:Ik wilde niemand wind-in-de-broek jagen. Ik heb C-E gelest op een gestapelde splitter (DAF 95). DAF staat sindsdien minder hoog op het verlanglijstje.........
Ik heb in een Scania gestapelde splitter gelest, en nee het is ook niet mijn systeem. maar nog gekker werd ik van de stapelbak die in de oplegger zat voor mijn CCV-BZoveel versnellingen die je overslaat, dat ik begon te denken waarom hebben ze die er in vredesnaam opgezet, gebruiken doe je ze niet
![]()
Maare waarom geen DAF meer dan??? ik heb later op een DAF 2100 (splitter) gereden echt geweldig om in te sturen, al was die zo oud als de weg naar Rome![]()
Jawel, DAF rijdt goed, zeg ik niks van, die 95 was ook de jongste niet. Maar zoals je zegt, je hebt zo'n ongelimiteerde keuze in overbrengingen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Wel eens geprobeert alle versnellingen te gebruiken? Dan schakel je meer dan dat je rijdt. Maar met 40 ton achter je reet, ben je erg blij met die keuze, kun je tenminste nog enigsinds vooruit komen.
Zoveel versnellingen die je overslaat, dat ik begon te denken waarom hebben ze die er in vredesnaam opgezet, gebruiken doe je ze niet

