Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
silvana schreef:Ik vrees dat ze ergens wel een punt hebben om jou de reiskosten aan te rekenen.Uiteindelijk zijn ze en tijd en geld aan bezine kwijt als ze hem komen brengen.
Of je dit redelijk vind is natuurlijk een andere zaak.
Ik neem aan dat het schuren medisch wel op te lossen was.Als ik twee maanden terug reken heb je hem eind september gekocht.Dat is gelijk met het einde van het zomerexceem seizoen.Mischiens kampt dit paard met een ander probleem.Maar daar heb jij nu niks aan.
Ik denk eigenlijk dat je weinig hebt om je gelijk te halen.heb je geen vrienden of kennis die voor je rijden kan?Of een paardetaxi i,s dat niet goedkoper?
twister5 schreef:je bent een beetje opgelicht en als een paard niet voldoet kun je je geld weer terugkrijgen staat in de wet
Charos schreef:twister5 schreef:je bent een beetje opgelicht en als een paard niet voldoet kun je je geld weer terugkrijgen staat in de wet
Nou zo simpel is het ook weer niet, zo van het kleurtje is toch niet wat ik zoek hup terug paard. Je hebt als koper ook onderzoeksplicht.
dees_daan schreef:ze hebben in het contract laten zetten, je accepteerd het paard zoals het is (daar komt het iig op neer)
en het lijkt me dat als hij gekeurd wordt, en hij word goedgekeurd, dat je dan op die DA vertrouwd..
dees_daan schreef:nee we hebben hem nog niet gekocht, eerst moest het vervoer enz geregeld worden met die vrouw, en dan nog als we hem wel gekocht hadden, die vrouw wil geen zaken meer doen, en wss is die pony dus allang weer doorverkocht, we moeten een verklaring van de DA hebben, dat ie het al had toen ie hier kwam (eigen DA) dan staan we volgens rechtsbijstand vrij sterk, komen we er niet uit, dan zullen we de ruin zelf moeten verkopen met verlies
Misser schreef:dees_daan schreef:ze hebben in het contract laten zetten, je accepteerd het paard zoals het is (daar komt het iig op neer)
en het lijkt me dat als hij gekeurd wordt, en hij word goedgekeurd, dat je dan op die DA vertrouwd..
Misschien offtopic, maar kijkt de DA bij een keuring naar dingen als zomerexceem?