Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

daantjuh123 schreef:hallo.
nou ik ben de boos doener hoor.
maar ze verteld er niet bij hoe oud het veulentje is.
hij is pas 2,5 maand oud en gaat al van zijn moeder.
is toch veels te vroeg.
ik heb bij meerdere dierenartsen geinformeerd en allemaal
zeiden ze het zelfde veels te jong en dat er een grote kans
is dat hij ziek wordt.
daarom heb ik het contract verbroken.
vin het gewoon niet slim

daantjuh123 schreef:ja maar.
ze heeft gezegt dat het veulen vrijdag van zijn moeder
wordt afgehaalt.
ook al zou ik hem later op halen hij gaat gewoon vrijdag
van zijn moeder af.
nightlover schreef:Een hele belangrijke vraag aan de TS ..
Ikzelf kom uit Rotterdam [buurt van]
En heb dus ook zoiets [met mensen uit Rotterdam] meegemaakt !
De vraag : Zijn de mensen aan wie je het veulen "verkocht" hebt
jong/oud ?
Is het een gezin , of zijn het een jongen en een meid van ik denk tussen de 18 en 24 jaar [even een ruime schatting]
Hoor het graag van je....

nightlover schreef:Moet er nog even bijzeggen dat normaal gesproken ,
Als dit soort geintjes gebeuren :
Jullie hebben een overeenkomst gemaakt dus de koper is gewoon zijn geld kwijt !!!
In dit geval pas jij je eigen regeltjes aan en heeft de koper :
recht op haar/zijn/hun geld terug !!!!!
Zelke schreef:ik heb alleen maar GEVRAAGD of ze de hengst eerder konden halen. waarop ik geen antwoord kreeg en uiteindelijk zien ze er gewoon helemaal vanaf. heb het letterlijk in een mail staan. hun zien gewoon van de koop af. overeenkomst verbroken. naja heel simpel; dan niet... !
kunnen hun verder zoeken naar een ander paardje, die miss ouder is? en de mijne komt wel goed...
rellen maken hier op bokt los je toch niks mee op. ik weet hoe het zit, de ''boosdoener'' weet heel goed hoe het zit en thats it!
MAG SLOTJE OP!

Zelke schreef:ik heb alleen maar GEVRAAGD of ze de hengst eerder konden halen. waarop ik geen antwoord kreeg en uiteindelijk zien ze er gewoon helemaal vanaf. heb het letterlijk in een mail staan. hun zien gewoon van de koop af. overeenkomst verbroken. naja heel simpel; dan niet... !
kunnen hun verder zoeken naar een ander paardje, die miss ouder is? en de mijne komt wel goed...
rellen maken hier op bokt los je toch niks mee op. ik weet hoe het zit, de ''boosdoener'' weet heel goed hoe het zit en thats it!
MAG SLOTJE OP!
Er komt iemand met een verhaal dat haar o-zo'n-onrecht is aangedaan. Vervolgens komt de andere partij met een weerwoord dat een hele logische verklaring geeft en dan moet het topic van TS maar op slot!