Cassi schreef:Ik denk dat het zowiezo nog wel even duurt als het eventueel afgeschaft wordt!
Het zou de eerste keer zijn dat een rijbewijs eenvoudiger wordt in al die 80 jaar (of zoiets) dat het bestaat. Geloof je dat nu echt???
Castello schreef:Daar staat inderdaad zinnige informatie in, want als je even goed leest lees je dat auto bestuurders zwaardere aanhangwagens mogen besturen.
Zwaarder dan wat?? Uit ANDERE bronnen weet ik dat er gedacht wordt aan het verhogen van het toegestane treingewicht van 3500 naar 4250kg. Ik heb echter ook informatie waaruit blijkt dat het zeer wel mogelijk is dat elke trailer die meer dan 750kg mag wegen (= alles wat geremd moet zijn) voortaan met E-rijbewijs gereden moet worden.
Voor degene die bezig zijn met hun E-rijbewijs: ik zou er niet te vlug mee ophouden, je zou nog eens spijt als haren op je hoofd kunnen krijgen..............
Dus laat staan dat ik een grotere nemen kan

En achteruit rijden met een kar heb ik op mijn 16e wel geleerd voor mijn trekkerrijbewijs. Da's nog veel moeilijker dan met zo'n simpel tandemastertje achteruit steken.