garny95 schreef:de beschadiging zit er waarschijnlijk al vanaf haar jonge jaren. We waren haar aan het beleren en stuite toen op gevaarlijke situaties toen we er op gingen zitten, de merrie ging instabiel lopen, viel, ruiter gekneusde ribben etc. Er zijn rontgenfoto's gemaakt waarop het allemaal duidelijk te zien is.
Over haar karakter, het is een hittepetitje, ze straft je meteen af als je iets verkeerd doet. Ze is heel wakker en alert en ik heb de overtuiging dat haar karakter ook gevormd is door een stukje verleden, het ongeval misschien.
Ze vindt alles spannend en zet haar angst om in beweging, er zit heel veel power in de merrie. En aan de andere kant als je heel intensief met haar traint is het ook goed allemaal en is ze ook koel in haar kop. Het is geen erge merrie, ze is lief en aanhankelijk, wil ook d'r best voor je doen, ze is gewoon niet makkelijk en ik heb altijd het volste vertrouwen in haar gehad.
Over een second opinion, we hebben de foto's en ik heb er een hele goede da bij gehad, we hebben alle opties besproken. We zouden nog goudkorrels kunnen inplanteren voor pijnbestrijding, als ik dan alles optel en we moeten nog beginnen dan zijn we verkeerd bezig om hier mee door te gaan. Vandaar deze oproep, en misschien is mennen wel een optie, niet voor mij in ieder geval.
Oeh, ik weet wel een paar die opzoek is naar een paardje om mee te mennen!
Ze wonen wel net over de grens in Belgie.
Ze hebben 4hectare grond aan huis,10 stallen,een paddock en een menterrein van 40 bij 70 om te oefenen. Huis huis/grond grenst aan het bos.
Zij doen alleen mennen en niet rijden. Ook fokken zij friesen.
Ze hebben op dit moment 7 friesen en 2 KWPNers.
Mischien een mooi adresje voor jou paardje?
Wat is haar ras en leeftijd??
Groetjes Mellanie