tottaly schreef:persoonlijk zou ik eerst kijken naar;
-mankeerd mijn paard snel wat?
-kan ik financieel groten klappen krijgen? (bijv als je paard ineens verschikkelijk ziek word, en de rekening enorm is)
-schikt mijn paard snel? (voor als hij dan bijv, ineens schikt, en dan vervolgens tegen een auto opbotst.)
ik heb er kleine voorbeeldjes bij gezet, kunnen natuulijk ook andere zijn, maar dat je even snapt wat ik bedoel.
zelf heb ik ook zitten denken om mijn paard te verzekeren, en wat ik net zei weet ik ook allemaal van de veearts hoor!
maar ik heb in iedergeval geen-verzekerd paard.
bedoel je de schade aan de auto? Dat is voor je WA verzekering. bij een schrikkerig paard heb je vaak wel meer kans op blessures
Ik heb mijn paarden ook niet verzekerd.
Al die kleine lettertjes en goed verzekeren kost ook een vermogen..... nee, ik kies voor m'n eigen risico.
Mocht haar dan binnen 5 jaar ofzo iets overkomen, heb ik iig geld om een nieuw paard te kopen.
Wat die centen betreft, nouja dat is jammer dan. Ik wil het risico gewoon niet nemen, dat ze wel eerder overlijdt en ik geen geld voor een nieuw paard heb. Ik wil dan namelijk weer een Fries en die zijn niet echt goedkoop. Ook al zou ik geen 100% uitbetaald krijgen, dan moet dat toch nog aardig dicht in de buurt komen om een nieuw paard van te betalen