Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Smurfie schreef:nou ik heb mn dierenarts gebelt... hij zegt dus als je een paard heb van 75 procent afgekeurd dat je dan geen wedstrijden en alles kan rijden. en omdat ik heb aangeboden of ze een keuring wilden doen... hebben ze niet gedaan dus ze hebben garantie tot de laadklep van de trailer

Smurfie schreef:nou ik heb mn dierenarts gebelt... hij zegt dus als je een paard heb van 75 procent afgekeurd dat je dan geen wedstrijden en alles kan rijden. en omdat ik heb aangeboden of ze een keuring wilden doen... hebben ze niet gedaan dus ze hebben garantie tot de laadklep van de trailer

Ik heb met me advokaat gesproken en die zegt ook dat ik er niets aan hoeft te doen :s aangezien dat dier gezond is heb ook mee veearts gesproken en die zegt ook dat het er niets aan de hand is gelukkig maar
Myrkvi schreef:Wij hebben hem niet voor de koop laten keuren ,omdat we hem graag door onze eigen dierenarts wouden laten keuren.
Myrkvi schreef:Wij hebben hem niet voor de koop laten keuren ,omdat we hem graag door onze eigen dierenarts wouden laten keuren.
Myrkvi schreef:hoe hadden wij hem moeten laten keuren door onze eigen dierenarts dan ?
We wonen namelijk 3 uur rijden verder op.. en mn moeder die rijd egt niet heen en weer
Myrkvi schreef:Tuurlijk weet de TS dat ook![]()
ik verzin toch niet zomaar dat ie terug gaat?