Moet ik mijn pony's laten chippen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Moet ik mijn pony's laten chippen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 22:45

VSW --> TAO.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 08:50

Tiessie schreef:
Buitenritten vallen wel onder vervoer, je kunt je paard onder het zadel ook vervoeren van punt A naar punt B.

Buitenritten vallen NIET onder vervoer, zelfs niet als je van A naar B naar C rijdt. Ben je maf, zou je op elke buitenrit die je maakt dat lompe paspoort mee moeten nemen? Blijf effe reeel. Frusty

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:03

Rustig, rustig!! De wereld vergaat niet hoor @waratje!!!
Het antwoord op de buitenritten is mij destijds gegeven door het ministerie dus zo erg zuig ik het niet uit mijn duim.
Dat het niet onpraktisch is is een heel ander verhaal, ik rij ook niet rond met mijn paspoort op zak. Maar als je de wet toepast is het gewoon zo.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:21

Hihi, het komt inderdaad een beetje over alsof mijn bloeddruk te hoog was. Bloos Was niet het geval trouwens, maar feit blijft dat buitenrit niet gezien wordt als "vervoer", ook niet als het van A naar B enz. gaat.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:50

Nou dan zal ik wel compleet verkeerd geinformeerd zijn maar dat is misschien ook wel te verwachten van ambtenarij zoals een ministerie waar wrs niemand er werkelijk verstand van heeft...
Dit is wat ze mij gezegd hebben. Waar baseer jij op dat het niet waar zou zijn?