het ruiterbewijs, hoe gaat alles in zijn werk?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Waratje

Re: het ruiterbewijs, hoe gaat alles in zijn werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 08:26

x_pink schreef:
En of het belangrijk is , moet je zelf bepalen. Als geen nut had zou het er ook niet zijn, toch?

Ja hoor, als jij dat gelooft, er bestaan geen nutteloze dingen in de wereld........ Rolleyes
En ja, je hebt helemaal gelijk, het heeft een nut: het brengt bij deze of gene wat geld in het laadje, net als een heleboel andere "nutteloze" zaken dat vaak doen. Haha!

Maar evengoed toch succes met je examen, hoor. Hoop dat je het haalt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:31

Waratje schreef:
x_pink schreef:
En of het belangrijk is , moet je zelf bepalen. Als geen nut had zou het er ook niet zijn, toch?

Lichtelijk naïeve opmerking Haha!

Anyways, ik heb het al een heleboel jaar terug gehaald, toen het nog hardstikke simpel was. Ik was tien/elf jaar oid, en had het met gemak gehaald. Nu is het wat uitgebreider geworden, maar heb pas de boeken bekeken, en had zonder het theorieboek in te kijken, maar 1 fout bij het proefexamen. Er staan erg debiele vragen in, die alleen een dom mens wat nog nooit met paarden heeft gewerkt fout kan doen Haha!. Maw, het moet makkelijk te doen zijn Ja. En ik vind het idd ook een beetje onzin, want je leert er niks bijzonders van, en voor de verzekering hoeft het ook niet.

margot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:50

wij gaan op de manege binnenkort beginnen met het ruiterbewijs ik ga het proberen, en het vooral doen voor meer zelfvertrouwen in het verkeer. hoeveel moet je trouwens om de 2 jaar betalen?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:09

12,50 Lachen Dus dat valt nog best mee vind ik Ja

margot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:12

ja, ik was al bang voor van die wereldschokkend grote bedragen Haha!
je weet tegenwoordig maar nooit. Knipoog