Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lovelyme schreef:Ja nou ik weet het ook nog niet hoor!
Ik vind het sparen wel een heel erg goed idee!!
Dan kun je er elke maand een x bedrag opzetten en dan mocht er iets zijn dat er vanaf halen
Maar aan de andere kant... Hoe zit dat precies met de dekking als je paard iets kapot maakt van een ander??
loopt tegen de auto op, schopt een ander paard etc
. IcePrincess schreef:Ik twijfel heel erg of ik mijn pony zal gaan verzekeren. Degene mét verzekering zeggen dat het wel verstandiger is, degene zonder zeggen dat het niet nodig is. Zelf heb ik zoiets van, geldverspilling, het is een jonge gezonde pony, ik zorg wel voor een spaarpotje, maar aan de andere kant, tripje kliniek mocht er iets ergs gebeuren is bijna onbetaalbaar. Ongeluk zit in een klein hoekje, en juist met een jonge speelse pony.
Moeilijke beslissing.
runningkawa schreef:Kan ik die van mij dan bij jou verzekeren
Ik heb mijn paarden ook niet verzekerd.
Ik heb een reserve pot opzij staan en dat bevalt me goed.
Ik wil namelijk zelf bepalen wat, wanneer en hoe er dingen gebeuren met mijn paard.
)
. lennie schreef:Ik had mijn paard de afgelopen 10 jaar volledig tegen ziekte kosten verzekerd bij de maatschappij die nu Hippo heet.. Voor dat het Hippo was, hebben ze heel goed gezorgd.
Vorig jaar een flink bedrag terug moeten vragen aan Hippo ivm een spoed opname in kliniek, betalen ze niet eens de helft terug! Terwijl ik volledig verzekerd was.
Toen het paard een paar maanden later 20 jaar werd, gooiden ze haar zonder pardon uit de verzekering!!!!! Terwijl Vooooordat het Hippo werd, het paard voor haar leven verzekerd was en ik als het ware een spaarpot opbouwde om bij de dood een goed nieuw paard te kunnen kopen. Neee die Hippo, ik zou er maar voor oppassen!!!!! Niet doen dus!!!!!
Ik heb gewoon 10 jaar voor de kat zn fluit elk jaar een groot bedrag aan die @@# verzekering betaald!

xkusssx schreef:Heeft er iemand een link ofzo met info over EFO? en
wat zijn hieraan de jaarlijkse kosten? en voorwaarden
en alles wat jullie nog meer kunnen vertellen...
Daar is al veel info op te vinden... ook kan je bellen en/of mailen.