Branca schreef:Uitproberen hmmm... stukje rijden en dan opendoen? Of paard ligt/hangt/is bezeerd of staat gewoon.. is dat t? Hoe merk en weet je nu of het goed gaat achterin?
Door een bepaalde trailer aan te schaffen, sluit je dingen zoveel mogelijk uit..die ga je niet opzoeken.
Als chauffeur voel je al gauw of er iets niet helemaal "lekker" gaat achterin. Maar nog beter...laat er iemand achter rijden, die kan dan e.e.a. waarnemen en telefonisch contact houden met de bestuurder.
Simpel voorbeeld: In het verleden had ik een paard dat opeens met tegenzin de trailer op ging. Toen ik er een keertje achteraan reed wist ik waarom.....pns andere paard beet haar heel de tijd! Andere paard korter gezet, probleem opgelost!

, paard vindt vaak wat anders dan de chauffeur. Heb je wel eens getest of de chauffeur werkelijk zachtjes rijdt door zelf eens in de trailer te gaan staan met je ogen dicht? (uiteraard test je dat zonder je paard ook mee te nemen)
Mischien ook een optie,om een Camera aan te schaffen,zodat je zicht hebt op je Paard tijdens mischien de aanbevolen proef argumenten die je als advies kan gebruiken..?Het ene Paard is het andere niet,met en of zonder verdoving,schot erin of eruit...ieder heeft zo,n zijn eigen methodes,en gebruiksmiddelen..!
) om