Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
eertjuh22 schreef:Tamara21 schreef:Wij hebben een toyota Carina gtsi en een Suzuki Vitara jlx en het schijnt dat die ook een trailer kunnen trekken.
mijn ouders hebben ook een susuki vitara jlx gehad. die hebben daar ook een trailer mee getrokken maar naar 5 jaar was de auto zo gaar als een eitje, (ze hebben de auto nieuw gekocht) dus ik zou er geen trailer mee gaan trekken.

#Ymke# schreef:Ik heb een Daihatsu Feroza, een 4X4 jeepje, die mag 1650 kilo trekken.. Superfijne auto en hij rijd lekker en ligt goed voor de trailer!
Esperanza schreef:#Ymke# schreef:Ik heb een Daihatsu Feroza, een 4X4 jeepje, die mag 1650 kilo trekken.. Superfijne auto en hij rijd lekker en ligt goed voor de trailer!
Waarom mag die van jou 1650 kg trekken? Ik heb ook een Feroza en die van mij mag 1500 kg trekken
ineke_ schreef:wij hebben er een verlengde opel vivaro voor, trekt t makkelijk, geen idee wat hij mag trekken maar ikmag er wel mee rijden zonder E achter B (moet eerst mn B nog even halen, E doe ik er maar meteen achteraan)
Esperanza schreef:#Ymke# schreef:Ik heb een Daihatsu Feroza, een 4X4 jeepje, die mag 1650 kilo trekken.. Superfijne auto en hij rijd lekker en ligt goed voor de trailer!
Waarom mag die van jou 1650 kg trekken? Ik heb ook een Feroza en die van mij mag 1500 kg trekken

) runningkawa schreef:Volgens die site mogen we niks trekken
@Ymke
kijk jij niet naar Maximum massa voertuig
Dat is namelijk 1.650 kg