pien_2010 schreef:Heel veel sterkte. Wat een hoop geld voor zo'n gebrek. Hopelijk krijg je het geld terug en alle kosten.
Pfffff wat een verhaal.
dank je wel! Fijn dat er ook een lieve reactie komt..het doet echt zeer. ik heb me al gehecht.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
enderdoggy schreef:velocity2002 schreef:
Even voor mijn beeldvorming, want ik volg het niet meer helemaal: Heb je het paard voorafgaand aan de koop wel of niet laten keuren? Of heb je het paard gekocht en wilde je daarna hem overlaten keuren door je eigen dierenarts? En het eerste keuringsrapport was goed, maar het tweede (?) niet? Dit is juridisch gezien namelijk allemaal relevante informatie.
De verkoper had fotos en keuringsrapport op 20 foto's, dit was goed op het rapport dierenarts en wilde hem hier herkeuren, nadat de foto's van hun ook zijn beoordeelt. Er kon nu een foto worden eboordeelt door mijn dierenarts hun foto, en hier is te zien dat apex breuk sesambeen is
rien10 schreef:En dat herkeuren wilde je doen NADAT je het paard gekocht had? Of VOORDAT je het paard gekocht had?
Want dat zal wel verschil maken in de hele nasleep.
Ibbel schreef:Ik heb de foto's nu nogmaals opgevraagd en dan weer in we transfer,. cd rom of.. voor het doel is het wel van belang, ik wil ermee springen. Wellicht nu geen probleem, maar kan wel een probleem worden, belasting hierop is niet goed (gelezen) Maar is het van belang om hem nu nog te keuren, wellicht heeft hij nog meer, en hier ben ik bang voor. Of maakt dit nu niet meer uitJe wilt weten wat 'bokt' zou doen.
En je hebt een advocaat in de arm genomen.
'Bokt' en hopelijk ook je advocaat zullen als eerste de volledige set foto's van de verkopende partij/keurende DA willen hebben. Dus ga daar alsnog achteraan. Vraag ze op CD-rom.
Want ook een nieuwe keurende arts zal willen vergelijken, en ook als er een rechtszaak van zou komen zullen die oude foto's beschikbaar moeten zijn.
Hou rekening met het feit dat ook een herkeurende arts een oude breuk kan beoordelen als "geen belemmering voor het gevraagde doel", want dat zal het oordeel van de eerste DA ook zijn geweest. Niet alle afwijkingen op foto's gaan problemen geven.
AnnedB schreef:velocity2002 schreef:memberlist.php?mode=viewprofile&u=39712Hoe kom ik in contact met @FloortjeM ?
Balko schreef:Ik zou stoppen met foto’s opvragen en foto’s maken.
Die 500 extra op 17k.
Dan weet je waar je aantoe bent.
Daarnaast heb je het over rug en hals foto’s dat die er zouden zijn.
Maar met 20 foto’s totaal is dat eigenlijk niet mogelijk.
Je zegt verschillende dingen.
En de belangrijkste vraag geef je geen antwoord op, is de verkoper particulier of zakelijk.
En hebben jullie afspraken omtrent het herkeuren bij jou op papier gezet.