Tango1979 schreef:En op je spiegels rijden. Ga je de trailer teveel zien in je linkerspiegel, dan stuur je naar links. Komt ie teveel in je rechterspiegel (buitenspiegel) dan stuur je naar rechts
Is dat niet net andersom?
Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Nielojram schreef:Tango1979 schreef:En op je spiegels rijden. Ga je de trailer teveel zien in je linkerspiegel, dan stuur je naar links. Komt ie teveel in je rechterspiegel (buitenspiegel) dan stuur je naar rechts
Is dat niet net andersom?
Nielojram schreef:Wat ik heb geleerd, recht is links, en links is rechts, in de spiegels.
Misschien typte je het verkeerd hier, hoor?
Tango1979 schreef:En op je spiegels rijden. Ga je de trailer teveel zien in je linkerspiegel, dan stuur je naar links. Komt ie teveel in je rechterspiegel (buitenspiegel) dan stuur je naar rechts
Nielojram schreef:Wat ik heb geleerd, recht is links, en links is rechts, in de spiegels.
Misschien typte je het verkeerd hier, hoor?
Tango1979 schreef:Als je de trailer naar rechts wil, zie je hem dus teveel in je linkerspiegel. Dus stuur je naar links.
Moet de trailer naar links, dan zie je hem dus teveel in je rechterspiegel, dus stuur je naar rechts.
Dan zeggen we toch hetzelfde?
mystery3434 schreef:Ik had vandaag een extra les van een andere lesgever en hij heeft me wél trucjes meegegeven (zowel voor het achteruit rijden in 1 lijn als het parkeren), dit in tegenstelling tot de andere lesgever. Ik heb nu op 2 u meer gedaan dan tijdens de afgelopen 5 u.
Blijkbaar zijn er veel klachten tegen mijn lesgever. Hij is al aangesproken over zijn manier van lesgeven en geen vaste punten geven om in te parkeren, maar hij doet er niet veel mee. Gelukkig kunnen we de tips van vandaag dan wel meenemen
Nielojram schreef:Tango1979 schreef:En op je spiegels rijden. Ga je de trailer teveel zien in je linkerspiegel, dan stuur je naar links. Komt ie teveel in je rechterspiegel (buitenspiegel) dan stuur je naar rechts
Marije_jiplover schreef:Dit klopt niet hoor, paars.
Als je trailer teveel naar links wijkt bij achteruit rijden (=je gaat hem teveel zien in je linkerspiegel), moet je je stuur (een béétje!) linksom (tegen de klok in) draaien om hem weer iets naar rechts te laten trekken.
smurffie schreef:De handigste tip vind ik dat als je recht achteruit rijd de kant waar je hem in je spiegel ziet, de kant is die je op stuurt.
En met bochten stuur je hem dus de kant op dat je hem niet in je spiegel wil zien.
frankiej schreef:Je instructeur hoort er ook te zijn om je op je gemak te stellen. Anders: afscheid nemen van hem/haar.