Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mettee schreef:Bij ons al een verhoging van 100 geweest vrij recent dus hopelijk blijft het voorlopig hierbij :’) Dit is niet eens volpension dus zelf mesten en weekenden zelf binnen/buitenzetten.
Poekkie schreef:Mettee schreef:Bij ons al een verhoging van 100 geweest vrij recent dus hopelijk blijft het voorlopig hierbij :’) Dit is niet eens volpension dus zelf mesten en weekenden zelf binnen/buitenzetten.
Wow dat is echt veel. Mag ik vragen aan wat voor prijs je dan komt voor een halfpension?
Hier heb ik afgelopen zomer met 50 euro verhoogd. En dan nog kom ik eigelijk niet meer voldoende uit mijn kosten als ik mijn eigen paarden meereken. Maar meer dan 300 euro vragen voor een plek met alleen buitenbak vind ik ook weer te veel. Moeilijk.
Hier in de omgeving idd veel paarden die verkocht of weggegeven worden, vooral de oudere paarden. En veel mensen die naar goedkopere stalling zoeken.
Zonnebloem92 schreef:Mijn huidige stal is per september al met bijna 16% omhoog gegaan, dus ik verwacht per januari geen verhoging.
Tango1979 schreef:Wij hebben geen verhoging gelukkig, al jaren niet. Maar wij kopen zelf krachtvoer en bodembedekking (vlas of krul). Daar zijn de prijzen echt fors van omhoog gegaan. Een paar jaar terug was een baal vlas rond de 4 euro en dat tikt nu al bijna de 7 euro aan. Ook m'n muesli is een paar euro per zak duurder.
Dus als ik dat meeneem in m'n berekening dan betaal ik denk ik zo'n 15 euro per maand meer dan vorig jaar.
Wij hebben geen warm water en geen binnenbak, wel buitenbak met verlicht.