Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kmbrly schreef:MelissaV schreef:First of all, in 1 dag je BE halen kan ik België niet. Je bent verplicht minimaal 8u rijles te volgen en dat komt op ongeveer 800 euro, afhankelijk van de rijschool.
Dit klopt toch niet?
Je bent toch niet verplicht om rijlessen te volgen.
[ [url=m/ZOru0r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pistasche schreef:Mij ook niet bellen voor een dagcursusHad van te voren al bedacht dat ik dat niet ging doen. Ik heb het uitgesmeerd over vier keer twee uur en de laatste keer het examen er achteraan. Er zat telkens een aantal weken tussen de lessen en in de tussentijd ging ik zelf oefenen.
Tenzij je reden hebt om het snel te halen’, zou ik het lekker op je gemakje doen. Ik had een top rijschool (in NL), want betaalde hetzelfde als voor het pakket van de dagcursus (dat wist ik vooraf niet, maar ze waren daarin enorm meedenkend).
Louise_vd5r schreef:Bedankt allemaal!
Ik was eigenlijk wél van plan zelf te oefenen aangezien ik auto + trailer heb en mijn beide ouders hun BE hebben. Uiteraard controleren we de combinatie op voorhand en mss pak ik na wat oefenen 1x een les ter controle. Vind het zonde er zo veel geld aan te geven als ik thuis twee perfecte instructeurs heb zitten