Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

miesnaom schreef:Heel even; lopen ze echt op blote voeten of teenslippers? Je heb dan toch met bloten voeten al last van steentjes Ed?
(Even buiten beschouwing of het wel of niet veilig is)
Kan je juridisch loket niet bellen? Dan heb je meer zekerheid.
siskeh schreef:Als het gaat om de staleigenaar en de dochter, dan word het misschien wel anders wbt aansprakelijkheid, met zekerheid durf ik dit ff niet te zeggen, maar weet wel dat wanneer iemand bijv. als instructeur(professional dus) de keuze maakt om niet passend gekleed te zijn het MIJN schuld is als het mis gaat, en niet de schuld van het paard van een klant.
In die context kan ik mij voorstellen dat wanneer het gaat om de staleigenaar of bijv. een dierenarts, dit ook valt onder hun eigen verantwoordelijkheid.
Dus ik kán me voorstellen dat staleigenaar dan verantwoordelijk is, hoe dat voor de dochter zit, dat weet ik dan niet.
Overigens bizar idee om blootvoets rond te lopen, het idee alleen al
Amyd schreef:Ze lopen echt op blote te voeten. Kan mij ook echt niet voorstellen dat het lekker loopt. Lekker warme mest tussen de tenen misschien