Waar heb jij je trailer gekocht?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 08:35

barrye schreef:
Berend Brouwer. Steenwijk
Super service. Niet zo duur. Grote keuze uit veel verschillende trailers in allerhande prijsklasse
Ik kom er al jaren tot volle tevredenheid. En weer makkelijk met inruilen als je weer nieuwere of grotere wilt hebben. Of ander schot omdat je paard niet smal wil staan in 2 paards

Hier ook heel blij met de service van Berend!

Dispar_Vulgo

Re: Waar heb jij je trailer gekocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 08:56

Kraay in Nijkerk (naast Country Mill).
Goede ervaring en denkt echt mee!
Eerst georiënteerd voor nieuwe trailer. Kwam even later een tweedehandse binnen wat aan onze eisen voldeed. Dus werden we netjes gebeld en trailer vast gehouden voor ons om te komen kijken.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 08:57

Ik heb goede ervaringen met Van Beesten. Zit vlakbij Ommen.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 09:06

Eerste trailer bij imanse gekocht. Echt nooit van m'n leven weer daar kopen.

Was een houten trailer met alu bodem. Binnen 4 jaar was het deurtje zo rot dat hij bijna uit z'n scharnieren viel. Contact met hen gehad en die gaven niet thuis.

Contact met de fabrikant, die wilde wel een nieuwe plaat voor de deur afsturen zodat hij vervangen kon worden. Prima.

Dus weer contact met imanse, dat is goed, kosten 800 euro om die te vervangen...
De kap moet gelicht worden, hele dag werk, blabla... Wat een banketstaaf en wat een service...
Gevraagd naar inruil, want had ook wel oren naar een andere trailer om over te gaan naar 2 paards, hij gaf nog niet eens 1/3 voor mijn 4jaar oude trailer terug die er op die deur na, echt nog top uit zag.

Heb hem uiteindelijk bij een kleinschalige trailerboer ergens in de buurt van Ommen ingeruild op ene volledig alu 2 paards.
Verhaal erbij verteld en het houtwerk van de fabrikant mee gegeven.

Voor mij nooit meer hout en nooit meer imanse.
Dealer nr 2 was heel reëel, net bedrag voor de mijne terug gekregen en de alu was precies zoals hij vertelde.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 09:26

Van een particulier. Werd op Facebook getipt door een vriend die weer een fb vriend had die een ad had geplaatst.

Ik heb de trailer bekeken, we zijn samen naar een bedrijf gereden voor een aankoopkeuring en aan de hand daarvan de trailer gekocht. Vervolgens heb ik hem naar Zuidzijde trailers gebracht en heeft hij een grote beurt gehad, nieuwe banden, trap bescherming etc. En had ik een prima trailer voor een mooi bedrag.

Smotz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:09

Beiden kan, als je particulier koopt kan je een aankoopkeuring laten doen bij een bedrijf. Het is altijd de vraag of de verkoper eerlijk is, zowel particulier als bedrijf.

Zelf heb ik een verrotte tweedehands trailer bij Kraay in Nijkerk meegekregen, dat was een harde les. Omdat men op de hoogte was van de defecten en de communicatie daarna niet netjes was, zou ik deze verkoper niet aanraden aan een ander. Er gaan echter ook genoeg goede verhalen over, dus het is zelf je ogen open houden en bij twijfel niet doen.

Zuidzijde altijd goed door geholpen en Hado kan ik ook aanraden (verkoopt ook wat tweedehands, maar moet je voor bellen staat niet op de site).

Skythelimit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:33

Mijn eerste trailer particulier via Facebook een bockmann 1,5 waar een nieuwe bodem in was gezet. Heel blij mee geweest en deze weer voor een goede prijs kunnen verkopen.
Trailer die ik nu heb nieuw gekocht bij imanse aluminium trailer. Fijne service en een goede prijs.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:46

MvM paardentrailers in Nieuw-Weerdinge, heeft vooral tweedehands trailers :j Hele fijne mensen en goede service!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:47