Ik moet dit even kwijt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sissy2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-20 14:06

ilyushin schreef:
Dat is niet fijn als jij hierdoor het plezier verliest . In welke omgeving woon jij?

Bij mij in de paddock staan 3 voercontainers.
S'ochtends zijn deze gevuld, tussen de middag worden ze opnieuw gevuld.
Zo hoort dat in mijn optiek.
Een paard of pony hoort niet een halve dag zonder hooi buiten te staan.
Slecht voor darmen , maag, grote kans op maagzweer, zandkoliek etc...

Overlegd met staleigenaar over plaatsen voercontainers in paddock?

Heb je al met de andere stalgenoten overlegd?
Suc6

Ze zeggen ja vervolgens doen ze niks, ik wilde persé het hooi op de grond maar nu vullen ze expres het hooi pas als ze naar stal gaan zodat ik niks kan controleren.
Ik zoek iets in de buurt van Helvoirt

Sissy2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-20 14:08

Merel___ schreef:
Wat vervelend zeg, lijkt me heel naar! Ik weet niet in welke omgeving je woont, maar hier in de omgeving zijn er veel mensen met paarden aan huis. Toen ik een nieuwe stal zocht (omdat ik was verhuisd), ben ik gewoon gaan rondrijden een aanbellen bij elk huis waar paarden stonden en waar het er netjes uit zag. Daardoor heb ik nu een super fijn en rustig plekje gevonden, waar ik anders nooit terecht was gekomen. Hetzelfde geldt voor mijn vorige stal. Wellicht nog een optie?

Bedankt voor de tip! Ik zoek iets in de buurt van Helvoirt, maar voor een stal met eigenaren die te vertrouwen zijn ben ik wel bereid langer te rjjden, probleem is alleen dat je dat nooit weet, want deze mensen leken in het begin ook heel anders dan wat ik nu van ze heb gezien

anjali

Re: Ik moet dit even kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:32

Het is nu rotweer en dat is overal zo. Wel vind ik dat medische dingen zoals het geven van supplementen wel volgens afspraak moeten gebeuren.Ga anders ergens op de wachtlijst staan bij een stal waar je heen zou willen.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:35

Naar wat voor een stal ben je op zoek? Ik kom uit de buurt, misschien weet ik wat :)

huricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:39

Helvoirt...misschien bij lips, ziet er keurig uit daar. En verschillende opties.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:41

huricane schreef:
Helvoirt...misschien bij lips, ziet er keurig uit daar. En verschillende opties.

Ja enorme leuke stal. Maar een wachtlijst!

Sissy2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-20 14:42

Tooske schreef:
huricane schreef:

Ja enorme leuke stal. Maar een wachtlijst!

Klopt daar ben ik geweest maar stonden al 7 mensen op!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:44

Waar sta je nu? Mag ook via pb?

Sissy2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-20 14:44

anjali schreef:
Het is nu rotweer en dat is overal zo. Wel vind ik dat medische dingen zoals het geven van supplementen wel volgens afspraak moeten gebeuren.Ga anders ergens op de wachtlijst staan bij een stal waar je heen zou willen.

Dat is ook zo maar als je dan al niks met je paard kan doen en er wordt zo met je omgegaan dan baal je alleen nog maar meer :P

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:45

Ben je al in gesprek geweest met je staleigenaar? Niet even in de wandelgangen, maar gewoon echt even om tafel.

huricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:48

Oef, dat is veel...en volgens mij is daar niet veel verloop..jammer -O-
Lastig om in die regio een fijne stal te vinden.

Sissy2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-20 14:57

Simbaa schreef:
Naar wat voor een stal ben je op zoek? Ik kom uit de buurt, misschien weet ik wat :)

Iets waar mensen doen wat ze zeggen :P en als ze iets niet doen ook goed maar dan weet ik iig waar ik aan toe ben
Genoeg weidegang of paddock met ruwvoer, met schuilstal zou evt. ook kunnen
Ik rij voornamelijk buitenritten ivm zijn artrose maar ben zo ver dat ik dat wil opgeven voor een goede plek
Ik ben toe aan rust want ik merk dat ik nu ook gewoon niks meer over paarden kan lezen of zien, mijn plezier is zga weg
Ik word er gelukkiger van als hij ergens goed kan staan dan wanneer ik erop kan zitten

Sissy2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-20 15:01

Susanne schreef:
Ben je al in gesprek geweest met je staleigenaar? Niet even in de wandelgangen, maar gewoon echt even om tafel.

Ja ik heb aangegeven wat ik wel en niet wil, daar wordt niet naar geluisterd, en ik ben het stiekeme gedrag/smoesjes zat en ben bang dat dat niet te veranderen valt