nicolanca schreef:@Antjevip: Divoza en Balans zijn hier allebei voor verzekerd dus je hoeft geen medelijden te hebben met ze. En voor de meeste mensen is 150 euro een flink bedrag hoor!
Nee vooral geen medelijden hebben met Balans, dat ze verzekerd zijn betekent niet dat het niet verschrikkelijk voor hun is.
Maar goed, gewoon even wachten. Verzekeringen zijn traag en als het deze/vorige week is gebeurd dan zit Balans sowieso nog met hun hoofd in de papieren lijkt mij. Geef iedereen een kans om het te regelen, dan loopt het vanzelf wel. Communicatieproblemen met Divoza heb ik eigenlijk nog niet gehad, maar ik hoor daar wel vaker klachten over, jammer...
Dat is dus een doorgestuurde mail van Balans. Verzekering van Balans laat op zich wachten en keert wellicht alleen dagwaarde uit, ik kan het beter zelf melden bij mijn inboedelverzekering geeft Balans aan. Dat vond ik wat vreemd, dan ben ik er nl weer druk mee... Dus ik Divoza aansprakelijk gesteld met een zeer correcte en uitgebreide mail, zij bieden de wasservice immers aan. Krijg ik één zin terug: ‘we hebben bij onze verzekering geïnformeerd en zij geven aan dat u het beste contact op kunt nemen met uw eigen inboedelverzekering’
, vind het van allebei trouwens alles behalve netjes.