Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rien10 schreef:dorothea schreef:Ik vraag het ook niet voor mezelf maar voor m’n paard. Mijn paard gaat zondag mee naar de EK carroussel en eerlijk gezegd zie ik tegen de komende week op. Vandaar dat ik een beetje een richtlijn wil hebben voor het moment dat ik zeg: jammer maar helaas, maar m’n manneke blijft thuis...
Maar carrousel is een team sport. Je kan toch niet zomaar een paard thuis laten?
Gaan jullie met trailers of met een veewagen?
In een veewagen kunnen vaak veel ramen open. Of er is een airco.

Granoek schreef:Ik twijfelde om woensdag te gaan zwemmen met de paarden, maar dan moeten ze ook 40min op de trailer. Maar het stuk op de trailer is dus niet het grootste probleem? Hij is rustig op de trailer.
En hij zal niet moeten 'werken', we gaan gewoon het water in
. dorothea schreef:Rectificatie: volgens de weersvoorspelling wordt het hier vrijdag 39 graden.
Ibbel schreef:Warme lucht rondblazen blijft warme lucht hoor... Dat is geen verkoeling. Enige verkoeling die je een paard kunt geven is ze op een vrachtwagen met airco laten staan en de motor van de vrachtwagen laten draaien.