Henrieke schreef:Peugeot 308, 1650 kg. Of het verstandig is, is een ander verhaal.
Ik heb de 308 sw bj 2008. Dat gaat prima. Mijn Suzuki grand vitara destijds vond k minder fijn!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Iris92 schreef:Henrieke schreef:Peugeot 308, 1650 kg. Of het verstandig is, is een ander verhaal.
Ik heb de 308 sw bj 2008. Dat gaat prima. Mijn Suzuki grand vitara destijds vond k minder fijn!
Manadeluca schreef:Ford Focus 2.0 (Diesel) - 1500 kg
Subaru Outback (2.0 Diesel) - 1800 kg ( Forester, ander model mag zelfs 2000 kg slepen)
MairiMacBran schreef:Wij hebben een Volvo xc70 diesel. Zonder aanhanger tussen de 1 op 15 en 1 op 18. Mag en kan het ruim trekken.
MairiMacBran schreef:Ik vermoed dat een XC90 wat anders in elkaar zit dan een XC70 en de mijne is een automaat.
) MairiMacBran schreef:Mijn vorige v70 was toch echt wel iets anders dan de xc70 die ik nu heb, buiten het extra plastic. En een xc90 is toch echt een andere auto dan de xc70.
Maar TO wil een trekauto en hoeft waarschijnlijk geen discussie over bepaalde merken auto's onderling, dat boeit mij verder ook niet. Hij moet kunnen waar ik 'm voor heb en dat is een trailer trekken. Geen draaikolk in de tank is dan mooi meegenomen.
daisyjazz schreef:Lichte voorkeur voor benzine maar diesel is ook een optie. Handgeschakeld of automatisch maakt niet uit. Bouwjaar dacht ik aan 2008 of jonger zegmaar. Budget... Ongeveer 15.000
Sabbientje schreef:Manadeluca schreef:Ford Focus 2.0 (Diesel) - 1500 kg
Subaru Outback (2.0 Diesel) - 1800 kg ( Forester, ander model mag zelfs 2000 kg slepen)
Bij de subaru forester moet je wel opletten, want ze mogen niet allemaal 2000 trekken. Degene die geen 2000kg mogen, die mogen 1500kg trekken, dus vallen ze alsnog binnen wat de TS vraagt
Ze zijn echter alles behalve zuinig te noemen. Die van ons rijd 1 op 10.
daisyjazz schreef:Sorry drukke dag gehad gisteren dus nog niet gereageerd.
Ik ga zoeken naar een tweedehands auto. Lichte voorkeur voor benzine maar diesel is ook een optie. Handgeschakeld of automatisch maakt niet uit. Bouwjaar dacht ik aan 2008 of jonger zegmaar. Budget... Ongeveer 15.000
Is dat een beetje goede info?
Iedereen alvast bedankt voor alle reacties ik ga vanavond eens een beetje zoeken naar de genoemde auto's.