rink schreef:We zitten wel op de Hondsrug qua gebied TS dus dat heeft het wel lastiger gemaakt. Gemeenten zijn vaak gevoelig voor het aanzicht van bebouwing. Wij hebben daarom rekening gehouden met de lokale bebouwing zoals wolfsenden aan de kap. Ook overige materialen en de afwerking hebben we landelijk gemaakt, de positionering in dezelfde richtingen als de rest van de bebouwing in de omgeving. Zo is het uiteindelijk met dus een landschapstarchitekt redelijk vlot gegaan. Je mag me altijd PBen voor tips! Succes
Ah oké, ja wij zitten gewoon buiten uit, wel dicht bij een snelweg, maar het zou het zicht totaal niet belemmeren voor de weggebruikers, dus ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Thnx voor je reactie. als me vragen te binnen schieten ga ik je zeker een pb doen
_Nelleke_ schreef:Voordat je een aanvraag gaat doen bij de gemeente misschien even een inventarisatie maken van de kosten van een overkapping van een rijbaan. Gaat al snel richting een ton zonder gekkigheid erop of eraan.
Dat gaat wel goed komen, hebben veel vrienden in dit werk, en vrienden die graag helpen, en veel kunnen. En hebben gespaard. Daar kijk ik niet zo erg tegenop.. maar toch bedankt voor de tip