Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
beatje schreef:Ik snap eerlijk gezegd ook niks van dit topic. Maar je kocht het paard in 2015? En wil er nu een rechttszaak van maken of zo? Altijd vervelend als je een paard laat keuren en hij blijkt achteraf toch wat te mankeren. Heeft een onafhankelijke DA gekeurd? Of van de verkoper zelf?
Shaggy09 schreef:De toon van je tip doet het nogal drammerig laten overkomen Kim.
TS, heb je het paard echt goed klinisch laten keuren toen je hem kocht?
Oliiviia schreef:Paard was gekeurd bij aankoop, dus dan is hij bij jullie blind geworden...
ImmuunGEMEDIEERDE keratitis kan inderdaad heel plots beginnen en wordt best zo snel mogelijk behandeld.
Shaggy09 schreef:Oliiviia schreef:Paard was gekeurd bij aankoop, dus dan is hij bij jullie blind geworden...
ImmuunGEMEDIEERDE keratitis kan inderdaad heel plots beginnen en wordt best zo snel mogelijk behandeld.
Als dat zo is heb je juridisch gezien helaas geen poot om op te staan vrees ik ts.
Wat ik me wel afvraag is waarom je nu een topic opent als dit zich heeft voorgedaan in 2015?
Gimme_Joy schreef:sassefras schreef:Ik probeer een stukje uit het import rapport te kopiëren en te plaatsen, maar zonder gegevens paard, en dat wil niet zo lukken.
Met alle respect TS, ik zou even helemaal opnieuw beginnen, want er valt geen touw aan vast te knopen zo.
karuna schreef:Mijn hemel wat een reacties? Iedereen chagerijntjes op of zo?reageer dan niet als je niks meer te melden hebt dan zuur of niet ter zaken doende valse opmerkingen. Er worden veel meer topics op bokt geopend met steeds kleine stukjes info.
Ik wacht rustig het vervolg af als dat nog komt gezien de nare reacties
sassefras schreef:ik wil mijn ervaring delen ivm met de aankoop van een paard ( najaar 2015), ik kocht dit paard +15000 euro voor mijn dochter die er mee in de sport mee zou gaan rijden. we hebben paard geprobeerd, en later icl foto,s laten keuren. thuis een paar dagen laten wennen, en ik vond dat paard een beetje raar reageerde. zo hadden we wat issues met schrikraad en met het naar binnen gaan in de stal. met rijden gebeurde er ook wat rare dingen ( of peerd rende vol gas door de omheining ) na een week heb ik de verkoper gebeld en hem gevraagd.
wat is er met dit paard ??????, lang verhaal kort er was niks, we moesten maar les nemen om met haar om te leren gaan,
Onali schreef:karuna schreef:Mijn hemel wat een reacties? Iedereen chagerijntjes op of zo?reageer dan niet als je niks meer te melden hebt dan zuur of niet ter zaken doende valse opmerkingen. Er worden veel meer topics op bokt geopend met steeds kleine stukjes info.
Ik wacht rustig het vervolg af als dat nog komt gezien de nare reacties
Omdat ditsassefras schreef:ik wil mijn ervaring delen ivm met de aankoop van een paard ( najaar 2015), ik kocht dit paard +15000 euro voor mijn dochter die er mee in de sport mee zou gaan rijden. we hebben paard geprobeerd, en later icl foto,s laten keuren. thuis een paar dagen laten wennen, en ik vond dat paard een beetje raar reageerde. zo hadden we wat issues met schrikraad en met het naar binnen gaan in de stal. met rijden gebeurde er ook wat rare dingen ( of peerd rende vol gas door de omheining ) na een week heb ik de verkoper gebeld en hem gevraagd.
wat is er met dit paard ??????, lang verhaal kort er was niks, we moesten maar les nemen om met haar om te leren gaan,
de OP was toen 'wij' het topic opende.
zodiacje schreef:Nou vond het een duidelijk verhaal tot nu toe en wat is het toch op bokt dat mensen denken andere mensen te kunnen dwingen tot reageren. Er staat toch "volg" in de titel? Bij volg topics staat nooit het hele verhaal in de OP.
Ts ik ben héél benieuwd naar de afloop want zoals ik het lees had jij hier pech dus ben benieuwd naar de plot twist!
Gimme_Joy schreef:zodiacje schreef:Nou vond het een duidelijk verhaal tot nu toe en wat is het toch op bokt dat mensen denken andere mensen te kunnen dwingen tot reageren. Er staat toch "volg" in de titel? Bij volg topics staat nooit het hele verhaal in de OP.
Ts ik ben héél benieuwd naar de afloop want zoals ik het lees had jij hier pech dus ben benieuwd naar de plot twist!
Maar verhalen eindigen ook niet zo abrupt als deze. Nogmaals, ik ben ook heel benieuwd, en ik wil TS proberen te voorzien van mijn advies, maar dat lukt alleen als het verhaal op een ietwat chronologische manier gepresenteerd wordt. Maar dat zal dan wel aan mij liggen