__Robijn__ schreef:Wat een ontzettend naïeve reacties hier![]()
Ik snap jullie frustraties heus wel, maar de dingen die hier benoemd worden zijn echt erg simpel....
@ Memories: niks beters te doen? altijd zo'n standaard antwoord van de nietswetende medemens.... ga hier niet eens op reageren![]()
@ Robert45: Denk je serieus dat politie zomaar alle beelden kan uitkijken van rijkswaterstaat?
Nee, hier zijn vorderingen voor nodig. Buiten dat worden er tig auto's etc gestolen op een dag, dat wordt een dagtaak voor politie en/of rijkswaterstaat denk je niet?enig idee hoeveel camera's er staan in Nederland?
Op t moment dat jij aangifte doet is t hopen dat ie ooit wordt terug gevonden, zo niet heb je pech. Heel cru ik weet het. Maar zo werkt het inmiddels wel hier in NL. Er is enorme onderbezetting bij de politie en is het roeien met de riemen die ze hebben. Het is onmogelijk naar elke gestolen fiets,auto,brommer, noem het maar op te gaan zoeken!! dat gaat gewoon niet. Helaas komt het vaak op verzekering uit en geluk hebben dat ie ooit wordt gevonden.
TS: in ieder geval hoop ik dat de verzekering wat voor je kan betekenen.
Heb je mijn bericht en het daaropvolgende überhaupt wel gelezen?
Snap dat de politie het druk heeft maar als ze zeggen 'bel zelf maar aan en haal op' wanneer dat in deze situatie gewoon gevaarlijk en dom is, en letterlijk NUL vervolgstappen willen ondernemen en een grote bek geven aan de telefoon, ja dan verlies je mijn respect wel. Politiemensen zijn ook niet heilig hoor, kom op.
enig idee hoeveel camera's er staan in Nederland?
Heb veel bewondering voor blauw, met wat er gedaan wordt met beperkte capaciteit.
) voor iets anders (achtergrondverhaal doet er niet toe), waarbij het al dramatisch lastig was om de afspraak uberhaupt te maken vanwege de werkdruk, en uiteindelijk een volledige dag afgesproken om te kijken of een moment beschikbaar kwam, vanaf 7.30 gingen we het proberen en de eerste dag is het niet gelukt, de tweede poging hebben ze me aan het einde/na hun dienst eraan geplakt (degene om wie het gaat weet dat ik daar nog altijd ontzettend blij mee ben, jaren na dato), iedere keer kwam er gewoon weer een spoedklus tussendoor.
.
misschien kom je dan terug op je simpele visie dat dit zomaar kan!