Met spijt in het hart verkoop ik mijn super mooie merrie van bijna 4 jaar. Ze is echt een plaatje om te zien en loopt ook heel mooi.
ze is ongeveer 1.62m hoog, maar door haar leeftijd zal ze nog enkele cm's groeien.
Ze is braaf bij het poetsen, geeft braaf haar voetjes en is heel nieuwsgierig.
Ze gaat heel graag op wandeling zowel alleen als met een ander paard (dat ze kent), en ze is ook braaf in het verkeer als je een goede leider durft te zijn; alleen druk verkeer moet nog op geoefend worden want dat vind ze nog spannend.[url]
ze is braaf in de dagelijkse omgang en gaat ook braaf mee op wandeling,
zowel alleen als met een ander paard. Gezien haar leeftijd en ervaring kan groot verkeer nog spannend zijn. [/url]
Ze kent de basis van het grondwerk en is bekend met longeren. Ook het zadel heeft ze al een paar keer opgehad, maar dit is al een tijd geleden dus moet terug bevestigd worden.
Ze heeft geen stamboek, maar wel een equipas.
De reden van verkoop is dat ze heel erg gevoelig en onzeker is en iemand nodig heeft met veel tijd voor haar heeft om haar dingen aan te leren en een persoon die stevig in zijn of haar schoenen staat want als ze geen vertrouwen in de persoon heeft kan ze hevig reageren. Met andere woorden iemand die haar op dagelijkse basis in de hand kan nemen. Ik ben hier helaas niet de geschikte persoon voor en zoek dus iemand die hier wel ervaring in heeft en een zachte, geduldige, maar duidelijke hand heeft.[url]
Ze is bekend met de basis van grondwerken,
longeren en heeft het zadel al eens op haar rug gehad. Helaas merk is dat de training van een jong paard toch wel veeleisend is en ik het lastig vind om leiding te geven als ze iets spannend vind. Ze is gevoelig en dus zoek ik een ervaren persoon die haar kan opleiden tot een leuke allrounder. [/url]
Ze is gewend om 24/7 in de wei te lopen met onbeperkt ruwvoer en een schuilstalling.
Contact met soortgenoten is een must want uit ervaring blijkt dat ze veel rustiger is als ze bij een oudere en/ of zeer rustige en koele soortgenoten kan staan.[url]
ik zie haar graag bij iemand die haar zoveel mogelijk buiten houdt. Ze komt graag in contact met andere paarden. Zoek jij een toekomstige allrounder die je nog helemaal naar je hand kunt zetten met een leuk kleurtje? Kom dan eens langs.[/url]
Zomaar een idee om de tekst wat zakelijker te maken. Niet te gevoelig, maar gewoon to the point.