Jester_ schreef:Maar het zit niet goed in elkaar. De nagels zitten er niet doorheen, dat is al niet stevig. Net als de bouten voorin, ook niet door het aliminium maar half. De laadklep zitten de planken horizontaal, dat is lang niet zo stevig als verticaal, test het maar eens met laminaat. Horizontaal zakt veel sneller door.
Het zijn allemaal logische dingen, de oudere modellen hebben dat niet, die zitten volledig door de buitenwand heen.
En ik heb ook een lompe harry, dat heeft iemook gehouden. Die krijgt de trailer stuiterend van de grond. Maar ik wil niet weten wat er gebeurd als 2 shire's tegen de voorstang duwen.
Tuurlijk zal het 95% goed gaan, maar ik wil je wel waarschuwen. Humbaur is niet meer zo goed als vroeger
Ik werd nieuwsgierig door jouw opmerking van verticale "planken" in de laadklep, maar ik kan geen enkele alu trailer vinden ze ze verticaal heeft liggen, allemaal horizontaal. Ik denk dat de afstand horizontaal of verticaal in dit geval ook niet zoveel uitmaakt, beide afstanden zijn ongeveer even lang. Ook vraag ik mij af over welke bouten/nagels je het hebt. Op mijn trailer zijn namelijk ook niet altijd brave paarden vervoerd, ook veulens en koeien, maar nog nooit problemen gehad met losse stangen, nagels of bouten. Ik vond het juist een heel degelijke stevige trailer, met veel opties voor het geld.
Ik denk dat elk paard in paniek het voor elkaar krijgt een trailer te verbouwen, als ze een stalwand van kunststof doormidden kunnen krijgen, dan lukt dat met een trailer ook!