Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
VC_Immortal schreef:Is er al iemand hier juridisch mee bezig? Ik heb namelijk mijn rechtsbijstand erop gezet en misschien is het handig onze klachten te bundelen. Of in ieder geval even gegevens uitwisselen.
Ze verzinnen in ieder geval zelf voorwaarden bij die ze niet zwart op wit hebben staan. Geloof me... ik eis echt geen gouden bergen. Ik verwacht alleen hetgeen waarvoor ik deze verzekering heb afgesloten. Maar wanneer zij hun contract niet nakomen, mogen ze mijn premies vanaf febr 2015 terugbetalen. Met € 42 per maand, tikt dat aardig aan.
Als wij ons niet aan de afspraak houden, zijn er consequenties. Voor hun net zo.
Tulandro schreef:VC_Immortal schreef:Is er al iemand hier juridisch mee bezig? Ik heb namelijk mijn rechtsbijstand erop gezet en misschien is het handig onze klachten te bundelen. Of in ieder geval even gegevens uitwisselen.
Ze verzinnen in ieder geval zelf voorwaarden bij die ze niet zwart op wit hebben staan. Geloof me... ik eis echt geen gouden bergen. Ik verwacht alleen hetgeen waarvoor ik deze verzekering heb afgesloten. Maar wanneer zij hun contract niet nakomen, mogen ze mijn premies vanaf febr 2015 terugbetalen. Met € 42 per maand, tikt dat aardig aan.
Als wij ons niet aan de afspraak houden, zijn er consequenties. Voor hun net zo.
Op welke punten volgen ze de eigen voorwaarden niet? Ik heb ook al op het punt gestaan om naar t kifid te gaan, maar toch niet gedaan.
VC_Immortal schreef:AFM, Kifid en Hienfeld hebben vandaag mail gehad. Ook met alle bewijsmateriaal. (Zelfs de onprofessionele manier waarop ze klanten te woord staan per mail). Mijn dierenarts heeft ook nog zijn zegje zwart op wit gezet over deze oplichters.
Xcellent horse insurance is iig erg stil gebleven na mijn laatste mail. Misschien hopen ze dat het overwaait.