Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PrinceAmos schreef:Ik vind het heel bizar om te lezen wanneer de uitspraak komt: '€80 is niks'. Heel knap dat jullie in een ander zijn geldvakje kunnen kijken. Wie weet werken haar ouders er kei hard voor, zodat dochterlief kan paardRIJDEN.
Voor €80 in de maand mogen ze mijn paard ook wel vertroetelen en verzorgen hoor..
PrinceAmos schreef:Ik vind het heel bizar om te lezen wanneer de uitspraak komt: '€80 is niks'. Heel knap dat jullie in een ander zijn geldvakje kunnen kijken. Wie weet werken haar ouders er kei hard voor, zodat dochterlief kan paardRIJDEN.
Voor €80 in de maand mogen ze mijn paard ook wel vertroetelen en verzorgen hoor..
Peelie schreef:Hou zou wel aan mij liggen hoor. Maar je betaald om dingen met het paard te mogen doen. Niet persee alleen rijden.
Wat is dat toch met die wegwerpmaatschappij. Als iets even niet werkt willen we er of niet voor betalen of veel minder.
Wees blij dat je een paard 3x in de week mag rijden, tutten, verzorgen waar je van kan leren, lessen en misschien zelfs wedstrijden?
Het paard is ziek. Dat is enorm rot en niet iets waar de eigenaar wat aan kan doen. Het is niet dat de eigenaar dat leuk vind. Ik zou er zelf ook beroerd van zijn. Droes kan dodelijk zijn. Besef je dat wel?
Ik vind het zo ontzettend makkelijk gedacht om dan maar te stoppen met betalen.
Bah. Wat kan ik hier naar van worden...
Selina schreef:Peelie schreef:Hou zou wel aan mij liggen hoor. Maar je betaald om dingen met het paard te mogen doen. Niet persee alleen rijden.
Wat is dat toch met die wegwerpmaatschappij. Als iets even niet werkt willen we er of niet voor betalen of veel minder.
Wees blij dat je een paard 3x in de week mag rijden, tutten, verzorgen waar je van kan leren, lessen en misschien zelfs wedstrijden?
Het paard is ziek. Dat is enorm rot en niet iets waar de eigenaar wat aan kan doen. Het is niet dat de eigenaar dat leuk vind. Ik zou er zelf ook beroerd van zijn. Droes kan dodelijk zijn. Besef je dat wel?
Zo, mag wel een tandje lager. TS heeft nooit gezegd dat ze niet wil betalen, ze vraagt alleen advies, omdat deze situatie nieuw voor haar is.
Peelie schreef:Hou zou wel aan mij liggen hoor. Maar je betaald om dingen met het paard te mogen doen. Niet persee alleen rijden.
Ineke2 schreef:PrinceAmos schreef:Ik vind het heel bizar om te lezen wanneer de uitspraak komt: '€80 is niks'. Heel knap dat jullie in een ander zijn geldvakje kunnen kijken. Wie weet werken haar ouders er kei hard voor, zodat dochterlief kan paardRIJDEN.
Als je zeker weten wil rijden, ga je naar een manege. Daar krijg je altijd een vervangend paard voor de les.
Het paard wat ze leasen is nu ziek, iets dat kan gebeuren.
Het paard word binnen afzienbare tijd wel weer beter en daarmee kunnen ze dan ook weer gaan rijden.
Het verschil met een manege of eigen paard bij rijden lijkt mij wel heel duidelijk. Ook de kosten van de eigenaar gaan gewoon door, sterker nog die zijn een stuk hoger nu het paard ziek is.
Een leaser kan stoppen, een eigenaar niet zomaar. Keus kun je als leaser maken als je niet wil betalen voor een ziek paard.
PrinceAmos schreef:Wie weet heeft ze juist voor dit paard gekozen om te rijden? €80 voor een paard is niks, maar TS heeft geen eigen paard maar een lease paard. Zelf vind ik dan €80 alsnog idioot veel maar dat komt omdat ik nooit heb betaald om een ander zijn paard te rijden.
Mijn persoonlijke mening is dat het best in overleg kan met de eigenaar, is niks geks aan.