Trailer aanschaffen, tips & goede handelaren in omgeving

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ilaan

Re: Trailer aanschaffen, tips & goede handelaren in omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 15:56

Voskamp of de witte smid. Zelf goede ervaringen met de witte smid Warnsveld/Lochem. In Arnhem 1 keer geweest om er een te huren maar kan daar dus niet veel zinnigs over zeggen.

Denk dat je bij 1 van deze bedrijven wel moet slagen. Hebben nette trailers en zijn behulpzame en vriendelijke mensen.

Succes in ieder geval!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 16:32

Hilary schreef:
JustLizz schreef:
Een top aanrader:

Zuidzijde in Goudriaan.

Eerlijk bedrijf, goed en helder advies en nette prijzen!

Helemaal mee eens!

En ik dus weer niet gelukkig, zo zie je maar, zoveel winkels zoveel wensen, koop er geen mentrailer, hebben ze geen kaas van gegeten. (allicht dat als je standaard gewoontje koopt dat het geen probleem is, maar dat met die mentrailers was duidelijk niet geland (plaats van lier echt onlogisch en met stuk steigerbuis) en uiteindelijk ook zelf de stekker maar vervangen, waar ik aantal x over had geklaagd, nu doet verlichting het tenminste zoals het moet)
Ben er verder ook niet meer terug geweest aangezien de oplossing daar duidelijk niet ging komen.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 20:46

Resiee schreef:
wat voor een trailer heb je ingeruild? Ik ga volgende week een trailer van hun proberen

Humbaur Xanthos 2 paards volledig aluminium met zadelkamer en trapbescherming. Ook bij Voskamp in onderhoud geweest. Er staat een paard met stal de Leemhorst op de zijkant, al wilden ze de stalnaam eraf halen.

Afbeelding