cobiie schreef:Naast die 30 euro komen er natuurlijk ook de stallingskosten van mei eraan, kan mij goed voorstellen dat de staleigenaar het paard zo snel mogelijk weg wilt hebben want de kosten blijven oplopen en de zekerheid dat je het kan betalen is er duidelijk niet.
Daarnaast zou je eind mei al weggaan maar je hebt nog steeds niets geregeld daarvoor, weer extra onzekerheid voor de staleigenaar.
Ik geef die groot gelijk dat die er nu zo min mogelijk werk/kosten aan wilt hebben en wilt dat je zo spoedig mogelijk vertrekt.
Wanneer het paard ziek wordt en er een da gebeld moet worden (die jij schijnbaar niet kan betalen) dan wordt ook de staleigenaar er op aan gekeken door de da want staleigenaar wist bij voorbaat dat jij nu geen geld hebt. Ook dat is niet fijn voor de relatie tussen da en staleigenaar.
Niks voor mei nog en andere plek ben ik mee bezig, dat daar droes is kan ik niks aan doen, heb haar ook in een paar dagen gevonden toen hij niet naar die stal kon. Dit is weer typisch doemdenken a la bokt. Ik weet nu dat ze hem niet weg mag doen en voor hem moet blijven zorgen tot ik hem ophalen kan. Verder laat ik het hierbij.