Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Saar88 schreef:Update: mijn heftige verzet heeft blijkbaar wel zin gehad. Ik krijg net een berichtje dat hij me 50 euro terug wil geven. Lastig. Moet ik daarmee akkoord gaan en mijn verlies nemen of blijven volhouden?
xSCWx schreef:Saar88 schreef:Update: mijn heftige verzet heeft blijkbaar wel zin gehad. Ik krijg net een berichtje dat hij me 50 euro terug wil geven. Lastig. Moet ik daarmee akkoord gaan en mijn verlies nemen of blijven volhouden?
Niet mee akkoord gaan.
Ik zou tegen hem zeggen dat je je WA verzekering wil benaderen om de deuken te laten uitdeuken/plaat vervangen, maar dat die borg voor 100% jouw kant op komt. Hebben jullie allebei je zin, toch?
. Maar je gaat 100% gelijk krijgen. Ik denk dat je zelfs gelijk krijgt als je paard het wel gedaan had. Omdat schade door redelijk gebruik toch soort van normaal is en dit volgens mij gedeeltelijk in het stalgeld berekend is. Die van mij heeft ook wel eens een weipaal omgetrokken. Dan wordt t gemaakt en komt geen WA aan te pas, dat hoort er toch een beetje bij met dieren lijkt me. Ik zou niets tegen hem zeggen over een wa verzekering. Wek je weer de indruk dat je je er wel voor verantwoordelijk voelt.

, gewoon hilarisch... zo wil ik ook wel dingen verhuren
.
.ingvdh schreef:Ik zou het via de WA spelen, maar dan wel aangeven dat je jouw verzekering wil benaderen voor de schade, maar tegelijkertijd laten weten dat je daarmee geen schuld bekend, alleen wil proberen de schade vergoed te krijgen.
Mocht de WA dan niet betalen heeft hij pech want dan vind de verzekering dat jij geen schuld hebt aan deze schade.