Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Van_1989 schreef:En op Bokt.nl is de voertaal Nederlands, dus zou het fijn zijn als je dat dan ook spreekt/schrijft, zodat het gewoon te begrijpen is zonder google of verduidelijkende plaatjes.
spatter schreef:In Belgie spreken ze Vlaams en dat lijkt maar half op Nederlands.
Lees eens een Belgische krant en je ziet gelijk dat de zinscontructie heel anders is, nog los van alle vooral Franse worden die ze er tussen stoppen zoals remork.
Als ze Engelse woorden gebruiken spreken ze die niet op zijn engels uit waardoor flat uitgesproken wordt met een a inplaats van met een e.
Maakt verder niet uit ,de brabanders en vooral de limburgers stoppen er ook Duitse woorden tussen.
Een tas koffie is heel normaal limburgs ,terwijl het een duits woord is.
Anoniem schreef:oomens schreef:In België spreken ze gelukkig (ook) gewoon Nederlands, dus dan heb je je zin. Dat het niet de variant is die iedereen in Holland gewend is, dat is iets om aan te wennen.
IK moet wennen aan dat in Nederland, op een Nederlandstalig forum iets anders gesproken wordt? Hahaha... Nee.
Anoniem schreef:oomens schreef:In België spreken ze gelukkig (ook) gewoon Nederlands, dus dan heb je je zin. Dat het niet de variant is die iedereen in Holland gewend is, dat is iets om aan te wennen.
IK moet wennen aan dat in Nederland, op een Nederlandstalig forum iets anders gesproken wordt? Hahaha... Nee.
spatter schreef:In Belgie spreken ze Vlaams en dat lijkt maar half op Nederlands.
Lees eens een Belgische krant en je ziet gelijk dat de zinscontructie heel anders is, nog los van alle vooral Franse worden die ze er tussen stoppen zoals remork.
Als ze Engelse woorden gebruiken spreken ze die niet op zijn engels uit waardoor flat uitgesproken wordt met een a inplaats van met een e.
Maakt verder niet uit ,de brabanders en vooral de limburgers stoppen er ook Duitse woorden tussen.
Een tas koffie is heel normaal limburgs ,terwijl het een duits woord is.
Gloa schreef:Oei sterkte ermee. Ik heb ook een fors renovatie project gehad maar als je geen 2 rechter handen en veel goed gereerschap hebt dan kan je het wel schudden. Er komt namelijk veel meer bij kijken dan alleen wat nieuwe platen erin schroeven.
De kap zit zo te zien vast met popnagels. Die moet je uitboren, geen andere optie voor. Het feitelijk verwijderen van de kap moet je met minimaal 4 man doen, omdat oud polyesther zeer broos is. Als de boel tordeert dan scheurt hij zo doormidden.
Gloa schreef:spatter schreef:Ik vrees dat je veel meer geld kwijt bent aan de restauratie als een nette tweedehands want het is ook nog een simpele trailer, niet 1 van een duurder merk.
Klopt. Zo groots opknappen is uiteindelijk duurder nog los van alle arbeid die erin gaat. Maar........als je het echt goed doet heb je een bijna nieuwe trailer voor de prijs van een 2dehands.
lizy29 schreef:Ik mag hopen dat je de trailer gratis hebt gekregen?
Rije schreef:Wil je de trailer ook echt weer functioneel en verkeersveilig krijgen? Wat wordt je doel ermee als hij af is?
Om dit weer veilig en doelmatig te krijgen gaat je klauwen met geld kosten. Een opknappertje is één ding, maar dit gaat wel even wat verder dan dat...