Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
verrichting volledig hernomen. Combi stond redelijk snel goed, maar ik zat -helaas- wel flink over de tijdslimiet. Toch de rest van het examen mogen afleggen en uiteindelijk geslaagd. Met excuses van de beste man dat hij me inderdaad niet had mogen storen midden in mijn verrichting.
Nu was dat helemaal niet slecht bedoeld van die man. De enige opmerking die ik wel gekregen heb vóór ik aan het examen begon: "we rijden met een gewone aanhanger, niet met een paardentrailer of een porseleinen poppetje in de laadbak. Hou daar rekening mee". Rij je te voorzichtig, alsof je met een paard rijdt, dan hang je. Al was de examinator van mening dat ze voor het rijden met levende/bewegende vracht in een aanhangwagen ook wel een apart papiertje mochten ontwikkelen, omdat het inderdaad toch anders is.
, maar dat ging tijdens het examen goed.
Gloa schreef:Ik vond de automaat met startstop systeem en al die toeters/bellen/piepjes nog het moeilijkste van allemaal. Had een moord gedaan voor een ouderwetse wagen met een handbak
Tijdens je ene verrichting zie je geen fluit omdat de namiddagzon pal via de zijkant in je ogen schijnt en aan de andere kant op een wit zeil weerkaatst, 5 minuten later sta je in de zeikende regen aan- en af te koppelen. Om dan tijdens het rijden gigantische windstoten mee te krijgen met het idee dat je de aanhanger dadelijk gaat zien opstijgen
Wie bedenkt er nu ook een examenroute voor BE door het centrum van de stad waar ze nota bene overal aan het werken zijn aan de straten
Bloemetje75 schreef:Ik heb mijn be in Belgie gehaald afgelopen zomer. Met 8u les (6 is verplicht via de rijschool maar ik voelde me nog niet zeker genoeg en met 6 weken tussen de laatste gewone les en de les/examendag zag ik het niet zitten) in een keer gehaald. Inderdaad die tijdslimiet bij iedere oefening....
Ik ben blij dat ik nooit meer met een s moet inparkeren op zoveel cm van stoep en laadkade en recht binnen x minuten! Wie interesseert het nu of ik op 30 of 35 cm van de laadkade sta of dat het er 25 zijn?