Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toydoll schreef:Ik moet zeggen dat ik best wel schrik van de reacties. Mensen die alles open zetten in de winter en arme paard alleen een dun fleece deken op terwijl ze geschoren zijn.
Dus lekker vol in de tocht en dan ook nog alle bescherming weg. Dat ze niet ziek worden!
Mijne staat gewoon in zijn winterdeken op de trailer, en in de winter hou ik alles zoveel mogelijk dicht. DWZ mijn trailer kon achter niet dicht, en de bus heeft een ventilatie stand op het dakluik (dan laat ie wel lucht door alleen geen rijwind). Tocht is funest.
Ik heb het in ieder geval pas een keer meegemaakt. wapitie schreef:Stel je staat in de file of bij het stoplicht te wachten, dan komen al je uitlaat gassen lekker door het raampje naar binnen en vergas je het paard in de trailer als de raampjes open staan? Hier zijn de raampjes dicht, ook tegen de herrie.
xPearl schreef:Toch wel erg grappig om te lezen dat er veel verschillende meningen zijn! (:
Is dan toch lastig te beslissen wat je zelf doet, haha