Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sizzle schreef:Alsof zo'n dagje les HET verschil maakt
TS, succes met je zoektocht!
koetjeboe schreef:Sizzle schreef:Alsof zo'n dagje les HET verschil maakt
Bij mij wel, ik leerde dat ik gas moest geven in de bochten zodat de trailer echt door de bocht werd getrokken. nou dat wist ik echt niet
KimD schreef:Over de trailer kan ik geen zinnig woord zeggen, wel over je rijbewijs. Auto, trailer en pony ga je bijna niet redden met alleen B.
Ik raad je aan om E te halen, het is veiliger en je mag meer rijden.
.
Ineke2 schreef:Wat voor trailer en trekauto heb jij, Sorriso?
. Tobbes schreef:Aluminium trailers zijn vaak koeler dan hout.
Nadeel is dat paard met ijzers makkelijk deukje of krasjes kan maken in zijkant.
. Karreman schreef:Shanel schreef:Idd! Ik heb de 1,5 paardstrailer en ben er echt super blij mee. Trailer ligt veel stabieler achter de auto dan de trailers die we tot nu toe hebben gehuurd. Ik zou de trailer aan iedereen aanraden.
Gewicht is inderdaad wel een dingetje, leeg is 'ie 767 kg. Tmm is 1600kg maar kan natuurlijk teruggekeurd worden. Wij hebben de auto erop uitgezocht maar niet iedere auto maar zoveel trekken natuurlijk![]()
De trailer is makkelijk schoon te houden. Nadelen van aluminium heb ik nog niet kunnen vinden.
Opgemerkt dat IFOR W wel degelijk hout bevat.
ik zal dan ook een fleecedeken opdoen of een waterdichte deken met fleecelaag als er op de dag dat ik wegga regent of veel regen / kou word verwacht. Sizzle schreef:Gas geven betekend je grondtempo handhaven, niet je paard door het zijltje slingeren![]()
Juist als je paard zijn balans nodig heeft zorg je dat de auto blijft trekken.
Je kan ook 10 km/h rijden en toch gas geven.
Het fijne van de ifor vind ik dat hij ontzettend rustig ligt door zijn gewicht.
Maar vanwege de hoge kogeldruk echt niet voor iedere Auto.
Fautras vind ik persoonlijk echt te duur.
Mijn stalgenoot was blij met haar xtrail.