Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Nohra schreef:Mando schreef:Bij ons op stal ook gratis.
De vorige stal in het westen ook.
Ik vind het belachelijk als je zou moeten betalen doe dat dan verwerken in je stalgeld.
Ook voor een stapmolen zou ik niet apart betalen.
Ik kan het niet verwerken in het stalgeld want de een heeft geen trailer en de andere wel. zou nogal oneerlijk zijn. Verder heb ik het nooit over een stapmolen gehad en zou er niet eens een willen (ondingen vind ik het) maar goed, blijkbaar zoek jij een ander soort stalling.
Ik ben geen groot bedrijf aan het opzetten met 20 trailerplekken. Weet ook niet of er wel plek is voor zeg maar 6 trailers dus ben gewoon aan het orienteren wat de sta prijs is van een trailer. En ieder zn mening maar ik vind het wel rieel als er een (klein) bedrag zou gevraagd worden.
Anders is het stalling van paard zonder trailerstalling, dat is dus de keus van de klant.
Dannon schreef:Hier nu 7,50 geloof ik (weet het niet eens zeker meer ), daarvoor 12,50 (kop van noord holland allemaal).
Ik vind het zelf geen probleem om dat te betalen; je wil tenslotte gebruik maken van de grond van een ander. Anders zet je hem op je eigen oprit, denk ik dan
Zou overigens ook 15 euro er zo voor betalen, bij voorkeur op harde ondergrond