Oh en 'm dan kant en klaar weer terug geven als dank voor je werk....
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

blackstar schreef:Ik heb een keer gereageerd omdat ik nieuwsgierig was geworden over het hoe wat en waarom. Had dezelfde advertentie al vaak op marktplaats voorbij zien komen met elke keer een andere woonplaats.
Kreeg een mail terug met rare zinnen en vol met spelfouten. Keer op keer werd er autistische zoon genoemd. Na 1 keer weet ik het wel en dat hoeft niet herhaald te worden.
Lease is in hun ogen, alles betalen in de wintermaanden. Veearts, hoefsmid, voer, stalgeld noem het maar op.
Heb een mail gestuurd dat dit niet mijn soort lease is.
In de "rottigste" periode van het jaar alle kosten en lasten en weinig lusten. Nee bedankt, dan koop ik wel een eigen paard die heb je dan ook in de betere tijden van het jaar.
Brainless schreef:Heb ook al eens aangeboden tegen kostprijs hem te stallen (75E per maand).
Maar dat was niet de bedoeling, want de kosten waren te hoog.
Hoefsmid was niet nodig, en als ik dat wel wilde moest ik dat zelf betalen.
DA moest ikzelf betalen als hij door/bij mij ziek was geworden.
Ik denk zelf dat ze geen geld hebben (of willen uitgeven) aan hooi/kuil en in de zomer kan hij gratis gras eten.
Kwam over alsof hun mij een gunst verleende door gratis een niet berijdbaar paard aan te bieden.
Oh ja; ook zelf halen en weer terugbrengen tegen eigen kosten.
En zoals Blackstar aangeeft; het Nederlands was om te huilen.
Gentlegiant schreef:Niet intrappen in elk geval
Ze hebben mij ook al eens n bericht gestuurd hier of via marktplaats geen idee
Zal zo eens zoeken was echt n wazig persoon