ruitershop wil geld niet teruggeven

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 01:49

Ik denk dat ie gewoon pech heb. Hoofdstel was nou eenmaal geleverd. En waarom komt hoofdstel bij jou in eens 4 dagen later aan? Dan is hoofdstel lang onderweg geweest. Of heb je hem ergens in een winkel moeten ophalen waar je paar dagen mee hebt gewacht? Ik vind dat de winkel het juist netjes wil oplossen. En als hun te zien krijgen dat het de 7 de ontvangen is dan snap ik hun reactie wel.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 01:59

ralphtdw schreef:
Ik denk dat ie gewoon pech heb. Hoofdstel was nou eenmaal geleverd. En waarom komt hoofdstel bij jou in eens 4 dagen later aan? Dan is hoofdstel lang onderweg geweest. Of heb je hem ergens in een winkel moeten ophalen waar je paar dagen mee hebt gewacht? Ik vind dat de winkel het juist netjes wil oplossen. En als hun te zien krijgen dat het de 7 de ontvangen is dan snap ik hun reactie wel.

Hoofdstel was niet geleverd... Ik had blok dus ben constant thuis geweest de weken voordat het geleverd werd. Het pakket is pas 11 januari bij mijn huis afgeleverd. Er was een t&t code blijkbaar, maar deze heb ik niet gekregen van de webshop.

bruintje123

Re: ruitershop wil geld niet teruggeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 04:57

Bij de PostNL een proof of delivery aanvragen.
Dan moeten zij melden wanneer, waar, hoe laat en met welke handtekening het is bezorgt.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 05:10

Wil ook wel even zeggen dat het bijzonder kinderachtig is van de webshop om over die paar dagen te 'vechten'. Neem gewoon dat hoofstel terug en stort het geld terug. Kom op zeg, hoe vaak gebeuren dit soort uitzonderlijke gevallen nou?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 05:15

Storm schreef:
Wil ook wel even zeggen dat het bijzonder kinderachtig is van de webshop om over die paar dagen te 'vechten'. Neem gewoon dat hoofstel terug en stort het geld terug. Kom op zeg, hoe vaak gebeuren dit soort uitzonderlijke gevallen nou?

_/-\o_

Precies. Wil je graag dat de klant nog eens bij je besteld of door verteld dat de service goed is moet je vooral heel star doen. Komt zeker ten goede aan de zaak :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 05:28

Juist, ik zou zelf al nooit bij zo'n webshop iets bestellen. Leven en laten leven, iedereen zou een beetje aardiger tegen elkaar moeten doen. Kom op zeg, 2 dagen waar over gevochten wordt. Zo wil je -als webshop- toch niet rijk worden.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 08:38

Heb je de verpakking nog waarin het hoofdstel verzonden is?

Als het goed is zit daar de streepjescode en het track en trace nummer op.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 09:18

Ik heb ooit zo'n rotgeintje gehad met postnl.
Armband met haar van mn paard besteld en opgestuurd gekregen nou was dat wel een verzekerd pakketje.
Ik kreeg het maar niet binnen dus met de gene die hem had gemaakt contact op genomen.
Bleek er te zijn getekend met mijn naam terwijl mn handtekening mn meisjes naam is.heel gezeur geweest,blijkt de pakket bezorger zelf te hebben getekend.
Heb de armband nooit ontvangen wat ik verschrikkelijk vind maar wel een gedeelte van het geld terug gekregen via postnl.

Ik zou er zeker werk van maken!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 09:22

Ik heb de T&T nu wel doordat de verkoper me een screenshot stuurde van het 'bewijs' wanneer ik het ontvangen en getekend zou hebben. Daar staat echter een heel andere handtekening op dus ik heb het dus niet ontvangen. Ik ben inderdaad ook niet van plan het hierbij te laten. Even wachten tot ik weer wat van PostNL hoor en blijven aandringen bij de webshop.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 09:23

cinniz123 schreef:
Ik heb ooit zo'n rotgeintje gehad met postnl.
Armband met haar van mn paard besteld en opgestuurd gekregen nou was dat wel een verzekerd pakketje.
Ik kreeg het maar niet binnen dus met de gene die hem had gemaakt contact op genomen.
Bleek er te zijn getekend met mijn naam terwijl mn handtekening mn meisjes naam is.heel gezeur geweest,blijkt de pakket bezorger zelf te hebben getekend.
Heb de armband nooit ontvangen wat ik verschrikkelijk vind maar wel een gedeelte van het geld terug gekregen via postnl.

Ik zou er zeker werk van maken!

Jeetje wat bizar zeg, wat heeft die bezorger nou aan jouw armband?

Ik denk dat je de fout hier inderdaad moet zoeken bij postNL, maar ik vind het wel een beetje flauw van de ruitersportzaak

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 09:26

Heb die jongen nog gesproken en hem in tranen verteld dat het van mn overleden paard was maar mocht niet baten helaas.
Ben er echt ziek van geweest.
Zijn reactie was ik heb hem in de brievenbus gedaan.t geld vond ik niet belangrijk maar dat zn haar weg is wel.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 09:27

Dat is wel heel erg!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 09:29

Wel raar dat je niet meteen de track and trace gekregen hebt. Krijg je toch normaal meteen als iets verzonden is?

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 09:29

Ik zou de waardebon accepteren, er is altijd wel iets wat je nodig hebt toch?
Miss niet nu maar later, anders blijf je met een hoofdstel zitten wat niet past,

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 09:38

midgie schreef:
Ik zou de waardebon accepteren, er is altijd wel iets wat je nodig hebt toch?
Miss niet nu maar later, anders blijf je met een hoofdstel zitten wat niet past,

Ik heb net mijn heel tuig vernieuwd en het hoofdstel was het laatste wat er moest komen. Ik heb niet zomaar het geld om een waardebon in de kast te laten liggen en iets te moeten bestellen wat ik niet wil en zomaar een ander hoofdstel weer met geld te bestellen. De ruitershop heeft ook niet een super uitgebreid assortiment dus de kans is klein dat ik net wat nodig heb z'n wil hebben uit hun webshop.

Over de T&T. Toen het verzonden was heb ik enkel een mail gehad met mijn factuur en bovenaan stond: uw bestelling is afgerond en verstuurd.
Dat is alles.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 17:11

Dit klopt niet en het is heel sneu voor je, maar ik raad je aan de waardebon te accepteren en daar iets anders voor te kopen. Je kunt toch geen rechtszaak beginnen voor een klein schadebedrag.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 17:16

Wat klopt niet? Ik kan niets met die bon + zonder deze flater van PostNL zou ik gewoon mijn geld terugkrijgen. Ik vind het totaal niet klantvriendelijk dat ze hierdoor weigeren mijn geld terug te geven. Ik heb dat geld gewoon nodig en ik heb hun binnen de termijn van hun voorwaarden gemailt...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 17:37

Storm schreef:

ik vind het niet flauw van de ruitershop! voorwaarden zijn nu eenmaal voorwaarden en als je ermee begint door je vingers te zien is het einde ook zoek!

TS had gewoon beter moeten opletten of het hoofdstel later bestellen dan was er ook niks aan de hand geweest :)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 17:43

ik was gewoon binnen de termijn die op de website staat (14 dagen na levering). Hoekan ik beter moeten opletten als een ander bedrijf (waar ik in feite niet mee te maken heb) fouten maakt...

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 17:51

Tja, de webshop staat hier gewoon in zijn recht. Jij kan wel zeggen dat je het pas 11 januari hebt ontvangen maar zij hebben bewijs dat het pakketje er 7 januari was. Hiervoor moet je bij Post NL zijn en niet bij de webshop. Heel spijtig voor jou maar het is nu niet anders. De webshop volgt gewoon zijn voorwaarden op en ik vind het dan erg vriendelijk dat ze die waardebon aanbieden!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 17:54

maar dat bij postNL moeten zij doen. Ik heb al opzoeking gedaan en als ontvanger kun je gewoon niets bij postNL. Ik kan doormiddel van mij ID bewijzen dat dat niet mijn handtekening is. Ik ga morgen bellen naar de shop, mailen gaat me veel te traag. Ik g vriendelijk verozken dat ik mijn geld terug wil end at ze een onderzoek bij postNL kunnen laten openen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:43

Ik zou eerst maar even bij PostNL gaan vragen.
De webshop helpt jou waar het kan hoor ;)

Al kan ik me heel goed voorstellen dat het zuur is omdat ene postbezorger een handtekening zette..

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 18:45

ik heb bij postNL al ene klacht ingedient, maar ik kan ls ontvanger niets met hun, de verzender moet dit doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 19:48

Zoe_97 schreef:
ik heb bij postNL al ene klacht ingedient, maar ik kan ls ontvanger niets met hun, de verzender moet dit doen.

A zo! Ik had het even verkeerd begrepen ;)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-16 15:41

enige reactie van postNL op mijnn klacht "onze excuses voor het ongemak" -:(- daar kan ik nu echt wat mee...