Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ralphtdw schreef:Ik denk dat ie gewoon pech heb. Hoofdstel was nou eenmaal geleverd. En waarom komt hoofdstel bij jou in eens 4 dagen later aan? Dan is hoofdstel lang onderweg geweest. Of heb je hem ergens in een winkel moeten ophalen waar je paar dagen mee hebt gewacht? Ik vind dat de winkel het juist netjes wil oplossen. En als hun te zien krijgen dat het de 7 de ontvangen is dan snap ik hun reactie wel.
Storm schreef:Wil ook wel even zeggen dat het bijzonder kinderachtig is van de webshop om over die paar dagen te 'vechten'. Neem gewoon dat hoofstel terug en stort het geld terug. Kom op zeg, hoe vaak gebeuren dit soort uitzonderlijke gevallen nou?
cinniz123 schreef:Ik heb ooit zo'n rotgeintje gehad met postnl.
Armband met haar van mn paard besteld en opgestuurd gekregen nou was dat wel een verzekerd pakketje.
Ik kreeg het maar niet binnen dus met de gene die hem had gemaakt contact op genomen.
Bleek er te zijn getekend met mijn naam terwijl mn handtekening mn meisjes naam is.heel gezeur geweest,blijkt de pakket bezorger zelf te hebben getekend.
Heb de armband nooit ontvangen wat ik verschrikkelijk vind maar wel een gedeelte van het geld terug gekregen via postnl.
Ik zou er zeker werk van maken!
midgie schreef:Ik zou de waardebon accepteren, er is altijd wel iets wat je nodig hebt toch?
Miss niet nu maar later, anders blijf je met een hoofdstel zitten wat niet past,
Storm schreef:Wil ook wel even zeggen dat het bijzonder kinderachtig is van de webshop om over die paar dagen te 'vechten'. Neem gewoon dat hoofstel terug en stort het geld terug. Kom op zeg, hoe vaak gebeuren dit soort uitzonderlijke gevallen nou?
daar kan ik nu echt wat mee...