Wat je kan doen is zeggen dat je geen geld terug gaat geven, en als ze haar geld terug wil dat ze ze op moet halen en door verkopen.
jorika1986
Geplaatst: 16-01-16 19:27
Duidelijk terug antwoorden dat verkocht en verzonden ook echt verkocht is, je geeft geen geld retour. Mocht ze de broeken toch ophalen, veel plezier ermee. Komen ze bij je retour heeft ze dikke vette pech, kan ze ze eventueel nog bij je thuis komen halen
Aangezien je hebt aangegeven dat het via Kiala verzonden zou worden voor 4 euro, is het vervolgens de verantwoordelijkheid van dat meisje zelf om het op te halen. Dat wist ze al van tevoren....
In dit geval: verkocht is verkocht. Dus is niet jouw probleem meer. Ik zou het lekker zo laten, mocht je de broeken echt retour krijgen, zou ik het geld terug storten (min verzendkosten) en gewoon opnieuw verkopen
oke bedankt, heb haar inderdaad gestuurd dat verkocht verkocht is en ze anders voor niets betaald. Daarop stuurde ze terug 'dan niet' dus ik reageer er niet meer op, maar laat het gesprek voorlopig in mijn telefoon staan.
als zij het niet ophaalt en het wordt terug gestuurd zou ik het pas weer versturen als ze opnieuw verzendkosten overmaakt. doet ze dat niet dan verder verkopen, ze heeft ze zelf niet opgehaald terwijl ze daar genoeg tijd voor heeft gehad
ariatje
Geplaatst: 16-01-16 20:04
Ik zou een duidelijkere mail sturen met daarin een chronologisch verloop van het geheel.
Daarna duidelijk aanhalen dat je ze niet retour neemt. Vermeld duidelijk haar laksheid en dat JIJ het initiatief hebt moeten nemen mbt tot het Kiala verhaal. Dat zij het anders gewoon maar had laten gaan.
Geef haar een ultimatium van zeg 7 dagen om het alsnog op te gaan halen. Zo niet vervallen haar rechten op het pakketje en laat je het retourneren naar jou.
Dan heb je eigenlijk alles gedaan en kan niemand je wat kwalijk nemen....
Ojajoh
Geplaatst: 16-01-16 20:04
Vreselijk dat soort mensen, Nekharen gaan echt overeind! Nee ik zou het ook niet terug nemen en idd voorlopig ff bewaren voor het geval ze je ergens zwart maakt
Dobel
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-16 20:05
inderdaad heel bijzonder, vorige week kreeg ik ineens een appje of ik een hamster wilde kopen echt heel vaag