Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maureen95 schreef:Oke bedankt voor de opheldering! waar bokt allemaal wel niet handig voor is
@albert
Ik ben helaas geen lid van de KNHS.
De redenen zijn dan inderdaad verborgen gebreken of als ze niet in de kudde zou passen.
Een nieuw paard gelijk in de kudde gooien is garantie voor gewonde paarden.Dat moet je niet toelaten, omdat je dan een geblesseerd paard terugkrijgt.
Kan ik dit naar iemand doorsturen?
suuzepuus schreef:ik heb er ooit 1 gekocht en kreeg m 14 dagen op proef volgens mij stond er weinig in het contract verder. maar de volgende dag wilden we er wat mee doen en dat paard ging zo uit zijn dak, helemaal leip, over mijn buurmeisje heen gelopen, steigeren enz. niet normaal. we hebben opgebeld of we meteen konden komen en hebben hem terug gebracht. het geld zat nog netjes in de samen dichtgeplakte envelop (zegt natuurlijk ook niks) en hups netjes geregeld! wij blij en zij hoop ik ook ! (geen idee verder, hoef niet te weten hoe en wat)
Maureen95 schreef:Dus eigenlijk zou ik gewoon het paard voor het bedrag moeten verkopen . En als er verborgen gebreken zijn, of ze heeft na een week geen klik met het paard, krijg ik het paard terug en zij het bedrag?
Want ze wil zekerweten of het wel klikt tussen haar en de paarden