niet eens veranderingen staleigenaar

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Re: niet eens veranderingen staleigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 17:14

dat heb ik al gezegd. Hij neemt nooit zijn telefoon op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:18

Zoe_97 schreef:
dat heb ik al gezegd. Hij neemt nooit zijn telefoon op.

Even sms-en dat je graag een afspraak wilt maken om even te praten? :+

Kom op meid, via sms los je dit niet op. ;)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 17:21

ik wacht to hij op deze sms antwoord :p ik ga hem natuurlijk niet plat spammen met sms'jes :+

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:23

Fijn zo'n staleigenaar die zijn telefoon niet opneemt. Stel dat er echt iets aan de hand is?? En als je zijn voicemail inspreekt?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:26

Dit soort dingen gebeurt helaas heel veel als je ergens een plek voor je paard huurt. Het enige wat je kunt doen is toch met de eigenaar erover praten. Probeer dat dan rustig en rationeel te doen; als je het tot ruzie laat komen levert dat meestal geen verbetering van de situatie op.Ik liet me zelf vroreger in een dergelijk geval wel eens door mijn emoties meeslepen en dan escaleerde het zo dat ik moest vertrekken.Dat is op staande voet nooit leuk. :(

Shuristar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:32

Valt weinig advies te geven als je 1) niet wilt bellen of hem een sms wil sturen dat je hem wilt spreken en 2) niet van de stal kan vertrekken omdat het nergens zo goedkoop is.

Op iedere stal gebeuren er wel eens dingen waar je het niet mee eens bent. Maar je weet toch zelf wel welke stal van jou is? Ik had het draad per direct weer terug gezet en en een sms gestuurd dat je dat heb gedaan omdat het jou stal is en er niks met jou is overlegt.

Ik heb jaren geleden ook zoiets mee gemaakt. Er kwamen nieuwe pony's op stal en ook in de paddock. Mijn paard moest niks van ze hebben. Wie moest eruit? Juist mijn paard. Nou dat was snel bekeken. Toedeloe }:0

Als je pony in de blubber moet staan omdat geld het probleem is moet je overwegen de pony te verkopen. Dit lijkt me niet het beste voor het paardje.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 17:36

Babybeertjes schreef:
Valt weinig advies te geven als je 1) niet wilt bellen of hem een sms wil sturen dat je hem wilt spreken en 2) niet van de stal kan vertrekken omdat het nergens zo goedkoop is.

Op iedere stal gebeuren er wel eens dingen waar je het niet mee eens bent. Maar je weet toch zelf wel welke stal van jou is? Ik had het draad per direct weer terug gezet en en een sms gestuurd dat je dat heb gedaan omdat het jou stal is en er niks met jou is overlegt.

Ik heb jaren geleden ook zoiets mee gemaakt. Er kwamen nieuwe pony's op stal en ook in de paddock. Mijn paard moest niks van ze hebben. Wie moest eruit? Juist mijn paard. Nou dat was snel bekeken. Toedeloe }:0

Als je pony in de blubber moet staan omdat geld het probleem is moet je overwegen de pony te verkopen. Dit lijkt me niet het beste voor het paardje.

geld is niet het probleem. Ik heb nooit gevraagd om daar goedkoper dan de anderen te staan (scheelt ook meer 30 euro). Ja de andere stallen zijn te duur. Verkopen is sowieso geen optie, hij heeft een mooeilijk karakter, is niet berijdbaar en is al 20 (en ik heb hem al 8 jaar). Ik kan hem pria onderhouden.
Ik wil best met hem praten, maar ik wacht liever af of hij op mijn huidige sms gaat antwoorden, anders komt het oz opdringerig over.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 08:57

Ik verplaats het topic naar TAO, waar het beter past omdat het hier gaat over afspraken met elkaar.

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:08

Praat eens met die nieuwe. Als je het uitlegt wil die misschien wel ruilen van schuilgedeelte. Beetje vriendelijk zijn en aanpakken. Wie weet wordt het nog gezellig !