Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lowara schreef:Maar.. Waar heb je het paard dan gekocht of bekeken, dan ga je toch gewoon daar naar terug en dat papier eisen? Of was het ongunstig aan de andere kant van het land?
ingvdh schreef:Even een domme vraag,
waarom zou je een duplicaat papier aanvragen en daar geld voor betalen terwijl je het nooit zal gebruiken?
Buiten het feit om dat het een principekwestie is, dat even daargelaten. Je had dit bij de koop moeten krijgen.
Maar als de verkoper het papier niet zal/kan verstrekken zou ik er geen cent aan uit willen geven om een duplicaat op te vragen, je hebt het immers nergens voor nodig. Alle relevante dingen staan in het paspoort en dat heb je.

justahorse schreef:Ik heb het idee dat er heel makkelijk gedacht wordt over een duplicaat aanvragen.
Ik heb in het verleden een duplicaat aangevraagd en dit was niet makkelijk. Gelukkig kon ik aantonen dat de incassobureau er alles aan gedaan heeft om het stamboek papier in hun bezit te krijgen en de oude eigenaar in de rechtbank had gezegd dat meneer de papieren had .
Wel had ik dit paard via een executie veiling.