Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieshorses schreef:Ik ben bezig met mijn pony te verkopen, en had zojuist een telefonisch bod.
De pony staat echter pas een uurtje op marktplaats, dus ik wou dr niet weg doen aan de eerste de beste bieder.
Net thuis, toch maar even teruggebeld om nogmaals duidelijk te zijn dat het echt een kijkje nemen is en de pony niet meteen mee mag worden genomen. Hier reageerde hij/zij erg asociaal op met een dreigement dat ze er morgen zouden zijn en de pony mee zouden nemen.
Lieshorses schreef:Ik vind dit geen prettige handelsmanier, ik heb het ook uitgezocht en dan zou ze naar een manege gaan, en dat wil ik absoluut niet..
Ik vertrouwde het persoon eerlijk gezegd ook niet echt.
Imre schreef:Ik heb iets vergelijkbaars gehad toen ik mijn paard te koop had. Ook mensen die hem per se meteen mee wilden nemen en daar heel dwingend in waren. Uiteindelijk heb ik de afspraak afgebeld. Ik wilde een goed tehuis voor mijn paard en ik had niet het gevoel dat ik hem aan deze mensen mee wilde geven.
Het is jouw pony, jij beslist wie hem koopt en meeneemt. Niet zij. Voelt het niet goed, bel dan de afspraak af.