Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
opisop_shop schreef:Mooi geworden hoor! Niet afgetaped tijdens verven?
trysteffy schreef:Jullie hebben alles er op gelaten? Wij hadden alles d'r af gehaald dat we het makkelijker konden schilderen.
Ik vind de kleur ook echt prachtig! 

Gloa schreef:Als je hem eraf haalt dan heb je een witte vlek in de vorm van dat paard, omdat de poly kap gelig verkleurd door de jaren heen onder invloed van zonlicht. Dus laten zitten, andere sticker erop of proberen over te schilderen. Maar of dat laatste nu zo mooi wordt..........
trysteffy schreef:Omg die wieldoppen waar heb je die vandaan
) en het feit dat je trailer nu mooi is.gap schreef:Hoi Feline,
Leuk om je trailerproject zo uitgebreid te laten zien, ik begrijp héél goed dat je trots bent op je aparte kleur ( daar houden wij ook van) en het feit dat je trailer nu mooi is.
Ik vraag me ( en natuurlijk daar zijn we een bedrijf voor ) alleen wel af, of je de trailer ook buiten het optisch opknappen, hem ook technisch helemaal aangepakt hebt? Met name je banden, ik zie dat je er mooie wieldoppen opdoet, maar weet je hoe oud je banden zijn?? Het is fijn dat je trailer mooi geworden is, maar straks vervoer je het liefste wat je hebt in je trailer, is hij dan ook veilig??
Heb je de remtrommels open gehad en weet je of de remvoeringen nog oké zijn?
Dit niet als kritiek, maar puur zodat jij bewust bent hoe belangrijk ook dat gedeelte is van het opknappen van je trailer en ik zie daar qua foto's niets van terug vandaar mijn vraag !
de bodem lag er nog niet lang in en de banden waren ook nog niet zo oud. M'n vader heeft er weken mee gewerkt en gereden en die heeft er wel verstand van dus als hij niks vreemds zag geloof ik dat wel
felinehoi schreef:gap schreef:Hoi Feline,
Leuk om je trailerproject zo uitgebreid te laten zien, ik begrijp héél goed dat je trots bent op je aparte kleur ( daar houden wij ook van) en het feit dat je trailer nu mooi is.
Ik vraag me ( en natuurlijk daar zijn we een bedrijf voor ) alleen wel af, of je de trailer ook buiten het optisch opknappen, hem ook technisch helemaal aangepakt hebt? Met name je banden, ik zie dat je er mooie wieldoppen opdoet, maar weet je hoe oud je banden zijn?? Het is fijn dat je trailer mooi geworden is, maar straks vervoer je het liefste wat je hebt in je trailer, is hij dan ook veilig??
Heb je de remtrommels open gehad en weet je of de remvoeringen nog oké zijn?
Dit niet als kritiek, maar puur zodat jij bewust bent hoe belangrijk ook dat gedeelte is van het opknappen van je trailer en ik zie daar qua foto's niets van terug vandaar mijn vraag !
Bedankt voor je berichtje ! Ik heb hem van een stalgenootje overgenomen dus die vertrouw ik wel dat alles nog werktede bodem lag er nog niet lang in en de banden waren ook nog niet zo oud. M'n vader heeft er weken mee gewerkt en gereden en die heeft er wel verstand van dus als hij niks vreemds zag geloof ik dat wel
veel veilige kilometers met je trailer en paardje meid!!! gap schreef:Fijn dat hij dus kennelijk in jullie ogen goed is, ik zou er zeker over nadenken hem een onderhoudsbeurt te laten geven, de kosten voor zo'n beurt is niet veel in verhouding met het hele project en dan weet je 100% zeker dat je veilig rijd. Daarnaast wil ik je de tip geven als hij goed is hem ook goed te houden en dan is het raadzaam hem ix per jaar een onderhoudsbeurt te laten geven, dan word alles gecontroleerd het remsysteem opengemaakt, schoongemaakt en gesmeerd etc etc voor die € 100 kun je je risico's uitsluiten. Je hebt nu een hele mooie trailer maar het behoud ervan is zeker zo belangrijkveel veilige kilometers met je trailer en paardje meid!!!